גרסת המובייל תאפשר לכל הנציגים להמשיך לספק שירות ללקוחות גם מהמכשיר הנייד!
בעקבות המצב הביטחוני, החלטנו בקונסיסט ובגלאסיקס, לשחרר מוקדם מן הצפוי את גירסת המובייל החדשה של מערכת GLASSIX, זאת במטרה לאפשר לארגונים לשמור על רציפות התקשורת מול לקוחותיהם בדיגיטל, גם כאשר הנציגים לא נמצאים במוקד או מול מחשב.
גרסת המובייל מאפשרת לנציגי השירות להתחבר למערכת באמצעות הסמארטפון – גם באמצעות מכשירי אנדרואיד וגם באמצעות מכשירים של חברת אפל.
מצ"ב כמה מן המסכים והאפשרויות של גרסת המובייל:
גישה מלאה לכלל הקריאות ומעבר בין כפתורי "קריאות שלי," "קריאות בתור" ו"קריאות של כולם."
![](https://glassix.co.il/wp-content/uploads/2021/05/גישה-מלאה.jpg)
התכתבות עם הלקוח וגישה לצירוף קבצים ומשפטים מוכנים
![](https://glassix.co.il/wp-content/uploads/2021/05/התכתבות-עם-הלקוח.jpg)
מעבר פשוט ויעיל בין מסכי הניהול
![](https://glassix.co.il/wp-content/uploads/2021/05/מעבר-בין-מסכי-ניהול.jpg)
מסך דשבורד (לוח מחוונים) מלא למנהלי המשמרת, ניהול של נציג ושינוי ערוצים וסטטוס
![](https://glassix.co.il/wp-content/uploads/2021/05/מחוונים.jpg)
צוות גלאסיקס זמין עבורכם לכל שאלה ועניין, ומוכן לעשות הכל כדי לסייע לכם להמשיך לספק שירות מעולה ורציף ללקוחות שלכם. אנא אל תהססו לפנות אלינו!