למה GLASSIX? תשאלו את מי שהמערכת כבר מותקנת אצלו!

למה GLASSIX? תשאלו את מי שהמערכת כבר מותקנת אצלו!

מה אומרים הלקוחות?

אריאל קשיר
אריאל קשירמנהל תקשורת ואבטחת מידע ואחראי על תחום הדיגיטל ומוקדי השירות ב'הרץ'
קרא עוד
"בנוסף ליכולות של המערכת וליישום הסופר מקצועי של הצוות בקונסיסט, אריאל [סהר] חשף אותנו לשיטות חדשניות בעולם המוקדים הדיגיטלים, דבר שהציף ערך נוסף של המערכת שנובע מהניסיון הרב שהצוות בקונסיסט צבר...היופי בגלאסיקס טמון בקלות העבודה אתה – תודות לעיצוב ה UI/UX// הסביבה היא מאוד ידידותית...מבחינתנו, בכל הקשור למתן שירות לקוחות בדיגיטל – הצוות של המערכת בקונסיסט הם האורים והתומים...ובכל פעם שיש פיתוח חדש במערכת, אנו נהיה הראשונים שנטמיע אותו...זאת שותפות דרך אמיתית, ואנחנו גאים להיות חברת השכרת הרכב המובילה בתחום שירות הלקוחות הדיגיטלי, ומודים לקונסיסט על המקצועיות והשירות!
רועי בר חןמנהל השיווק של UTI - יבואנית משאיות ISUZU
קרא עוד
"ההתקנה של גלאסיקס במוקד השירות והמכירות האיצה את היכולת שלנו לענות לכל השאלות של הלקוחות שלנו באופן היעיל והמהיר ביותר.... הלקוחות זוכים לחווית שירות מיטבית מבחינת היעילות והמיידיות, ואנחנו כחברה יכולים לסגור את מעגל השירות והמכירה במהירות....עוד תכונה שמאוד עוזרת בתהליכי השירות והמכירות היא היכולת להעביר תוצרי הסבר והדרכה ומסמכים דיגיטלים, בזמן אמת, בין הנציג ללקוח, כמו למשל תמונות, סרטוני וידאו ומסמכי לקוח דיגיטלים."
דליה אלב בן שטרית
דליה אלב בן שטריתמנהלת מחלקת שירות באגף המחשוב באוניברסיטה העברית
קרא עוד
"חשוב לי מאוד להחמיא הן לאריאל סהר (מנהל תחום GLASSIX בקונסיסט) והן לשחר קציר (חבר צוות המיישמים של SysAid) על השירות והמקצוענות...העובדה ששתי המערכות נמצאות תחת קורת גג אחת של קונסיסט, מהווה פלוס ענק עבורנו. האינטגרציה מלאה, כל דרישה מקבלת מענה מקצועי ויעיל, והצוותים של קונסיסט תמיד זמינים עם פתרון."
ארנון ספיר
ארנון ספירמנהל תפעול - 019 מובייל ואינטרנט
קרא עוד
"זמן קצר לאחר הטמעת המערכת חל שיפור משמעותי בשירות ובקיצור הזמן שלוקח לנציגים במוקד לפתור קריאות, דבר המתאפשר במידה רבה תודות ליכולת של המערכת להעביר ללקוחות סרטונים ותוצרי הדרכה תוך כדי ההתקשרות."
ערן גוטמן
ערן גוטמןמנהל מערכות מידע בקבוצת שיכון ובינוי
קרא עוד
"השירות והתמיכה מהווים מודל שירות שלם שקונסיסט מספקת כפתרון אינטגרטיבי שעובד מעולה... בכלל, כל העבודה עם קונסיסט עבורנו זה חלק מפתרון מקיף שעובד מצויין...אנשי קונסיסט הם מקצוענים מהשורה הראשונה שמבינים שירות ומערכות מידע.
גבי  מורדו, הולמס פלייס
גבי מורדו, הולמס פלייססמנכ"ל המכירות והשירות
קרא עוד
"אין מלים לתאר את המקצועיות והשירות של הצוות בקונסיסט. שביעות הרצון היא לא רק מהפתרון הטכנולוגי – הן של גלאסיקס והן של ה'בוט' - אלא מכל מעטפת השירות והתמיכה. חשוב לי גם לציין לשבח את העובדה שכשהצוות של קונסיסט הגיע להעביר לנציגי השירות שלנו הדרכה, הוא לא הסתפק רק בהדרכה טכנית, אלא גם סיפק לנו המון ערך בהיבט של תפעול מוקד שירות לקוחות דיגיטלי, כמו למשל דגשים למתן שירות בתקשורת כתובה בניגוד לשירות בתקשורת מדוברת. הצוות של קונסיסט צבר ניסיון רב בהקמת מוקדי שירות דיגיטלים אצל ארגונים אחרים, ואנחנו ללא ספק הפקנו המון תועלת מהידע הזה."
אודי בורג
אודי בורגממנהלי ארגון תורמי דם מתנדבים בישראל
קרא עוד
“היכולת של המתנדבים שלנו לספק מענה לפניות התייעלה פלאים... הם יכולים להתחבר ל-GLASSIX מכל מקום, בכל זמן....היישום של הבוט של המערכת בערוץ הוואטסאפ הפחית משמעותית את העומס על הנציגים...תודה ענקית לקונסיסט ולגלאסיקס על שמייד נענו לאתגר וגיבשו ויישמו עבורנו פתרון מושלם. הצוות בקונסיסט, בראשות משה אטיה (סמנכ"ל המוצרים והדיגיטל) ואריאל סהר (מנהל חטיבת הדיגיטל), נרתם למשימה באופן המקצועי, המסור והמהיר ביותר, והאפיון והיישום התבצעו באופן המקצועי והשירותי ביותר. בתוך זמן קצר ביותר כבר היינו באוויר, וגם לאחר הטמעת הפתרון, הצוות בקונסיסט תמיד זמין ומספק מענה לכל צורך ובקשה. התקשורת עם הציבור התייעלה משמעותית, ומכיוון שהכל מתקתק כמו שצריך, הדבר גם תורם לכך שתרומות הדם ממשיכות לזרום ולהציל חיים, וזו בסופו של דבר המטרה שלנו...”
חן גולדפרב
חן גולדפרבסמנכ"ל מערכות מידע בקבוצת מקס סטוק
קרא עוד
"תודות לגלאסיקס, המשתמשים בארגון – עובדים, מנהלים, עובדי השטח והסניפים – יכולים לפתוח קריאות שירות בהודעת וואטסאפ רגילה, וגלאסיקס מנתבת את הקריאה אל תוך SysAid לפתיחת קריאת שירות באופן אוטומטי לצוות הרלוונטי, זאת בהתאם לקטגוריה שמגדיר הבוט! הפתרון האינטגרטיבי הזה של GLASSIX-SysAid מייעל עוד יותר את כלל תהליכי השירות ומנגיש אותם בצורה מאוד יעילה לאלפי העובדים של מקס סטוק בכל רחבי הארץ ובחו״ל – מהמנהלים ועובדים במטה ובמרלוגים ועד עובדי הסניפים."
שי
שיעו"ד תותי אשבל
קרא עוד
"במערכת האחרת (שממנה עברנו לגלאסיקס) הרגשנו שאין "אמא ואבא" למערכת. כל עניין שדרש תמיכה או בקשה הצריך תהליך מסורבל. ....עם קונסיסט ו-GLASSIX לעומת זאת, יש לנו מעטפת נהדרת של שירות ותמיכה של הצוות בחטיבת הדיגיטל בקונסיסט, שנותנים לנו שירות מדהים, מהיר, מקצועי וסופר אישי לכל צורך שאנחנו מעלים. כמו כן, עם גלאסיקס אנחנו יכולים לשלוח הודעות ייזומות ללקוחות, דבר שהיה קשה ודרש פרוצדורה מיוחדת במערכת השנייה....בכלל, GLASSIX מאוד קלה ופשוטה ללימוד ולשימוש, וכשיש לנו את כל התמיכה של הצוות של המערכת בקונסיסט, הכל תמיד זמין וקל ומאוד יעיל. אנחנו מאוד מאוד מרוצים שעשינו את המעבר."
מוטי אסף
מוטי אסףמנהל חטיבת ה- Call Center וטכנולוגיה בחברת כלנית
קרא עוד
"כלנית עובדת עם קונסיסט וגלאסיקס באופן מאוד צמוד, ואפשר לומר שבהיבט של הטכנולוגיה, היתרון המרכזי של גלאסיקס, לצד הטכנולוגיה, זה הפשטות והקלות של המערכת – הכל מאוד אינטואיטיבי, וכאשר, למשל, רוצים ליישם משהו חדש בבוט, אין צורך בפיתוח, ואפשר בקלות לבצע שינויים ולהתאים את הבוט לצרכים עסקיים, שיווקיים וארגוניים רבים. ממשק יצירת הבוט מאוד ידידותי, ופשוט כיף ליצור בוטים לכל סוג של תהליך. לצד הטכנולוגיה, חברי הצוות של המערכת בקונסיסט ממש מדהימים – תמיד זמינים, תמיד מקצוענים ותמיד חושבים מחוץ לקופסה. השירות מאוד מהיר ואישי והם מסייעים לנו רבות בהכשרה של אנשים אצלנו שעובדים על המערכת"
ג'וש רמי
ג'וש רמימנהל מכירות 'גב מערכות'
קרא עוד
"קונסיסט וגלאסיקס הם שותפים אמיתיים ומחוייבים לדרך, ולהתקשר אליהם זה ממש כמו להתקשר למחלקת ה-IT שלנו. העבודה מול הצוות בקונסיסט היא הרמונית מאוד, והמקצועיות והניסיון שלהם מספקים לנו המון ערך. מבחינת הטכנולוגיה, גלאסיקס הינה מערכת קלה וידידותית מאוד לשימוש, ואנחנו מסוגלים להכשיר נציגים במהירות. כמערכת היא מספקת הרבה מאוד עוצמה, ולצד זאת היא סופר קלה ללמידה ולשימוש, עם ממשק יצירת בוטים בשיטת DRAG & DROP שפשוט כיף לעבוד אתו וליצור בוט לכל תהליך!"
הקודם
הבא

קבל הדגמה ומחירים

בין לקוחותינו: