glassix chat bot 12
אריאל סהר

אריאל סהר

מנהל חטיבת הדיגיטל בקונסיסט

הצ'אט בוט של גלאסיקס: מספק שירות ללקוחות וממקסם המרות, מסביב לשעון

הצ'אט בוט של גלאסיקס מאפשר לארגונים לבצע אוטומציה של מגוון תהליכי שירות, מכירות ותמיכה טכנית באתר החברה. הצ'אט בוט מהווה מכונת לידים אשר ממקסמת את אחוזי ההמרה ואוספת לידים – מסביב לשעון.

הצ'אט בוט של GLASSIX מתפקד כמו נציג שירות אוטומטי שעובד עבורך ללא הפסקה

מחקרים מצביעים על כך ששילוב של צ'אט בוט באתר האינטרנט של הארגון יכול להגדיל ב- 48% את ההכנסות ולעלות ב-40% את שיעורי ההמרה. בנוסף, 38% מהלקוחות אמרו כי ביצעו רכישה באתר תודות לכך שהצ'אט בוט קיבל את פניהם בכניסה לאתר וליווה אותם בתהליך הרכישה. צ'אט בוט הינו לפיכך ערוץ שירות המועדף על-ידי לקוחות רבים. הדבר נובע בעיקר מכך שצ'אט בוט מספק אינטראקציה בזמן אמת ומעודד את המבקרים באתר לבצע פעולות ולהשאיר פרטי קשר, כל זאת באופן אנונימי, בשונה מדיאלוג בצ'אט בערוצים כגון וואטסאפ

אוטומציה של מגוון תהליכי שירות, מכירות ותמיכה

הצ'אט בוט של גלאסיקס מיושם באתרי אינטרנט של ארגונים מהמובילים בישראל, ומאפשר לספק שירות ללקוחות באופן אוטומטי, מסביב לשעון. הצ'אט בוט של גלאסיקס גם מהווה מכונת לידים אפקטיבית המגדילה משמעותית את אחוזי ההמרה ומעודדת את המבקרים באתר להשאיר פרטים ולבצע רכישות.

הצ'אט בוט של גלאסיקס מאפשר לך:

  • למסור מידע ללקוחות ולהניע תהליכי מכירה.
  • להגדיל משמעותית את אחוזי ההמרה ולמזער נטישת מבקרים שלא השאירו פרטים.  
  • למקד ולכוון את הלקוחות, לענות על שאלות נפוצות ולטפל בהתנגדויות לכל אורך תהליך המכירה.

לקוחות מרגישים מאוד בנוח לנהל דיאלוג עם צ'אט בוט הממוקם באתר האינטרנט של הארגון. בדיאלוג מסוג זה, למשל, הלקוח יכול, במידת הצורך, לעזוב את הדיאלוג ולחזור אליו במועד מאוחר יותר, כשכל הפרטים שנמסרו מתועדים והוא אינו צריך לחזור על מידע שכבר מסר קודם לכן. צ'אט בוט הינו, אם כן, כלי חיוני בסל פתרונות התקשורת עם הלקוחות שלך.

תיעוד וניתוח נתונים

הצ'אט בוט של גלאסיקס מספק לארגון סט של כלי תיעוד וניתוח המאפשרים לנתח ולשפר את חווית הלקוח, כולל:

  • תמלול של כל האינטראקצות המאפשר לנתח את העדפות הלקוחות באמצעות חיפוש לפי מילת מפתח, נושא, סוג וכו'.
  • פתרון עצמאי של שאילתות רבות באמצעות התממשקות למערכות הליבה הארגוניות.

פיצ'רים ייחודיים בצ'אט בוט של גלאסיקס

מסכי הצ'אט בוט של גלאסיקס מספקים מגוון עצום של אפשרויות – פתיחה של שיחת וידאו בין הלקוח לנציג השירות; העברה של מדיה ותוצרי הסבר והדרכה; שליחה של מסמכים דיגיטלים למילוי ולחתימה דיגיטלית על-ידי הלקוח; ניתוב פניות; פתיחת קריאות שירות; הפעלת קישורים וחיוג למספרי טלפון בארגון; בדיקת סטאטוס הזמנה וזמינותם של מוצרים; ועוד. 
ניתן לבנות בקלות את הצ'אט בוט של גלאסיקס, ללא צורך בכתיבת קוד, באמצעות המודול המתקדם של המערכת.

דוגמאות למסכי הצ'אט בוט של גלאסיקס

 מסך הצ'אט בוט נפתח ומזמין את המבקר באתר לבחור מבין מספר אפשרויות; פנייה ישירה כזו היא האפקטיבית ביותר בהיבט של המרות – מכירות, השארת פרטים וכו'.

מסכי הצ'אט בוט ניתנים לעיצוב בהתאם לקו התדמיתי של הארגון, וניתן לייצר תסריטי שיחה מגוונים בהתאם לדרישות הארגון והיעדים השיווקיים והעסקיים

הצ'אט בוט מאפשר ללקוחות לברר סטאטוס הזמנה, לברר מחירים, למצוא מידע על מוצרים ושירותים, והכל באופן אוטומטי, מבלי להמתין לנציג שירות אנושי/

רוצה לראות איך הצ'אט בוט של גלאסיקס יפעל באתר שלך?

אנא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

שתפו את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

קבל הדגמה ומחירים

דילוג לתוכן