קונסיסט שמחה להשיק במוקד השירות של חברת אמריקן לייזר את 'מאיה' – בוטית חכמה מבוססת AI שמבינה טקסט חופשי, לומדת כל העת ומרחיבה את הידע שלה כדי להסיר דאגה ולספק מידע מדוייק ועדכני לשאלות של הלקוחות, מסביב לשעון!
עם החיבור למערכות הליבה הארגוניות, מאיה גם תוכל לתאם תורים ולספק מגוון רחב של שירותים ללקוחות, ללא התערבות של נציג אנושי.
מערכת התקשורת הרב-ערוצית GLASSIX, המיושמת בישראל על-ידי קונסיסט, הוטמעה במערך השירות של אמריקן לייזר לפני מספר שנים, ומוניקה להב, מנהלת מערך השירות וחווית לקוח בארגון מסרה כי "אמריקן לייזר בחרה בקונסיסט ובמערכת התקשורת הרב-ערוצית גלאסיקס כדי לספק מענה יעיל ומהיר בערוצי הדיגיטל למאות אלפי הפניות המתקבלות במוקד השירות של אמריקן לייזר." מוניקה ציינה כי "מערכת גלאסיקס אפשרה לנו להעביר 37% מהפניות הטלפוניות למענה דיגיטלי באומניצ'אנל, והדבר אפשר לנו לספק ללקוחות חווית שירות מהירה וחדשנית, גם בתקופות של עומס פניות גדול."
בנוגע להחלטה ליישם את הבוט AI החכם של קונסיסט אמרה מוניקה כי "בחנו מספר אפשרויות ובחרנו ביישום של הבוט AI של קונסיסט כיוון שהגענו למסקנה שזהו הפתרון המיטבי כדי להמשיך לספק ללקוחות שלנו מידע ומענה יעיל ומיידי לשאלות שלהם, ובהמשך גם לספק שירותים נוספים כגון תיאום תורים ועוד. הבוט החכם מבין טקסט חופשי שאינו תלוי בתסריט שיחה קבוע מראש, ולכן מסוגל לספק מענה לפניות רבות ללא צורך בהתערבות של נציג אנושי."
תודה ענקית למוניקה להב ולכל הצוות הנהדר באמריקן לייזר! קונסיסט גאה ושמחה להיות חלק מפעילות של חברה מובילה כמו אמריקן לייזר!