moked
אריאל סהר

אריאל סהר

מנהל חטיבת הדיגיטל בקונסיסט

סיכום נתוני 2022 מצביעים על מגמה ברורה: עולמות השירות והמכירות עברו לתקשורת דיגיטלית ואומניצ'אנל, ובעיקר לוואטסאפ עסקי!

כמדי שניה אנו מנתחים את המגמות בעולם מוקדי השירות והמכירות הדיגיטלים, והנתונים העיקריים של השנה החולפת המוצגים כאן מצביעים בבירור על המשך המגמה: לקוחות היום צורכים שירותים ורוכשים מוצרים באמצעות הערוצים הדיגיטלים, ובעיקר בוואטסאפ, שמהווה היום את ערוץ התקשורת העסקית הדיגיטלית העיקרי בין ארגונים ללקוחותיהם

שביעות הרצון של הלקוחות מהשירות שהם מקבלים בדיגיטל, בכתיבה, ממשיכה לטפס עוד ועוד משנה לשנה, ונתונים אלו מהווים חלק ממגמה כלל-עולמית מוכרת לפיה גם בעולם העסקי והצרכני, לקוחות מעדיפים לתקשר עם ארגונים וחברות בערוצי הדיגיטל כיוון שמדובר בתקשורת שמתנהלת באופן רציף וחלק.

גם בהיבט של בוטים חכמים לשירות לקוחות, תמיכה ומכירות, המגמה ברורה: מדברים היום על בוטים חכמים שיודעים לכתוב מאמרים ולצייר ציורים מדהימים, וכך גם בעולם של הבוטים החכמים לשירות, תמיכה ומכירות – בוטים AI אלו יודעים ללמוד, להבין טקסט חופשי ולדעת במהירות מה הלקוחות מחפשים, מה הם צריכים ומה הם שואלים. כך הם מסוגלים לספק את המענה המהיר והמדוייק ביותר, במקרים רבים ללא צורך בהתערבות של נציג אנושי.

העולם כבר עבר לשירות לקוחות דיגיטלי, אז חיוני לכל ארגון שמטפל בלקוחות להיות נוכח שם. לקבלת פרטים נוספים ולגיבוש פתרון דיגיטלי מקיף לארגון שלכם, צרו קשר עם אריאל סהר: 054-9707777
ariels@consist.co.il

שתפו את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

קבל הדגמה ומחירים

דילוג לתוכן