קונסיסט ו-GLASSIX הוזמנו להשתתף במיזם האיקומרס של חברת גוגל – Google ShoppingIL, שמטרתו לחזק ולקדם את תעשיית המסחר המקוון בישראל, לסייע לעסקים ישראליים לצמוח ולהעניק לצרכנים חוויית קניות מקוונת מיטבית.
כשותפה ל-Google ShoppingIL, קונסיסט, המיישמת של מערכת GLASSIX בישראל, מציעה את המערכת לאלפי החברות המשתתפות במיזם במחירים מיוחדים. GLASSIX מותקנת אצל למעלה מ-700 ארגונים, מהמובילים בישראל, ומאפשרת תקשורת יעילה ומתקדמת בין הלקוחות ונציגי הארגונים ואתרי הסחר במגוון ערוצי הדיגיטל – וואטסאפ, פייסבוק, אינסטגרם, אימייל, טוויטר, גוגל צ'ט ואחרים – בממשק אחוד. כמו כן, הבוט של GLASSIX מתפקד כמו נציג שירות חכם ומספק מידע ושירותים באופן אוטומטי, מסביב לשעון.
ארגונים, ובמיוחד ארגונים קטנים ובינוניים, שמרכז ההכנסות שלהם מגיע ממסחר מקוון, מבינים היום שכדי לתת שירות טוב ומהיר, הם חייבים לעבור לשירות לקוחות בערוצי הדיגיטל. הסיבה לכך היא שתקשורת אומניצ'אנל מאפשרת להעניק שירות אישי, לחסוך משמעותית בהוצאות כוח אדם, לספק שירות 24/7 באמצעות בוטים וכך להתמקד בניהול וקידום העסק.
מארגני המיזם הזמינו אותנו להשתתף באירוע ההשקה במשרדי Google בתל-אביב, ושותפנו העסקי, גיא שלום, מייסד ומנכ"ל GLASSIX, הציג את המערכת לניהול תקשורת רב ערוצית ואת יכולותיה בפני אולם מלא במנהלי/ות אתרי סחר המשתתפים ב-ShoppingIL.
אנו שמחים וגאים על הזכות לחלק חלק במיזם משמעותי זה של חברת Google!