השקה בלובינסקי
אריאל סהר

אריאל סהר

מנהל חטיבת הדיגיטל בקונסיסט

קונסיסט מערכות יישמה את מערכת האומניצ'אנל GLASSIX והבוט החכם שלה במערך מוקדי השירות והמכירות של קבוצת לובינסקי

קונסיסט מברכת את חברת דוד לובינסקי על השקת מערכת התקשורת הרב-ערוצית (אומניצ'אנל) Glassix והבוט שלה במוקדי השירות והמכירות!!!

קבוצת לובינסקי מובילה את שוק הרכב בישראל כבר למעלה מ-80 שנה(!) עם דגש על סטנדרט שירות יוצא דופן ללקוחותיה. ערכי הקבוצה מתמקדים באחריות עסקית, יושרה, מקצוענות, צוותיות ומכוונות לשיפור מתמיד – ובאים לידי ביטוי בהתנהלות הפנימית של הקבוצה בין עובדיה ובכל מגע של עובדי הקבוצה עם לקוחותיה.

הקבוצה מייצגת בישראל את מותגי הרכב המובילים פיג'ו, סיטרואן, אופל, DS ו- MG, וכוללת גם 4 חברות נוספות בתחומים משיקים, כולל 'מוטוספורט' – חברת כלי הרכב הדו-גלגליים; 'טלרון' – יבואנית המצברים המובילה בישראל; 'לובינסקי טרייד & ליס' – חברת הליסינג והיד השנייה המספקת מגוון פתרונות ליסינג לעסקים וללקוחות פרטיים, וכן 'קידמה' – המספקת ציוד לתובלה בתחום התעשייה והחקלאות.


מערכת התקשורת הרב-ערוצית גלאסיקס והבוט שלה אשר יושמו במערך מוקדי השירות והמכירות של הקבוצה יאפשרו ללובינסקי להמשיך לספק ללקוחותיה את השירות היעיל, המקצועי והאישי ביותר, כפי שהיא עשתה מאז הקמתה!

תודה גדולה לשותפים בקבוצת לובינסקי, כולל ניר רוזנברג, מנהל יישומים; אלמוג שלום, מנהל הפרוייקט וכל הצוות הנהדר! קונסיסט גאה להיות חלק מפעילות של קבוצה מפוארת כמו לובינסקי.

שתפו את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

קבל הדגמה ומחירים

דילוג לתוכן