חרבות ברזל copy7
אריאל סהר

אריאל סהר

מנהל חטיבת הדיגיטל בקונסיסט

קונסיסט יישמה את מערכות התקשורת הרב-ערוצית GLASSIX במוקד של 'מטה שירות חרבות ברזל', המסייע למשפחות שכולות

קונסיסט גאה להיות חלק ממיזם 'מטה שירות חרבות ברזל' – פרוייקט התנדבותי המלווה משפחות שכולות של נרצחים באירועי ה-7 לאוקטובר, הרוגים וחללים במלחמת חרבות ברזל, אזרחים וחיילים. מטרת הארגון היא לסייע לקרובי המשפחה של הנרצחים והחללים בהתמודדות והבירוקרטיה מול הארגונים בהם יקירהם היו חברים, וכעת צריך לטפל במגוון דברים, החל מעצירת תשלומים, טיפול בניירת ועד הסדרת התהליך מול היורשים. למיזם התנדבו כבר מאות אנשים שמעוניינים לסייע הן מטעם ארגונים (פרטיים וציבוריים) והן מול המשפחות.

קונסיסט חברה למיזם ומספקת בהתנדבות את מערכת תקשורת האומניצ'אנל GLASSIX, המאפשרת למתנדבים ול'קציני תמיכת השירות' לטפל ולנהל את כל התקשורת – הפנים-ארגונית ואל מול המשפחות השכולות והגופים השונים – באופן מהיר ויעיל – באמצעות ערוצי התקשורת הדיגיטלים – וואטסאפ, אימייל ואחרים. הבוט החכם של GLASSIX מספק מידע והכוונה לפונים 24/7, ולאחר מכן מועברת הפנייה הדיגיטלית לניהול ותפעול באמצעות מוקד מתנדבים שחברת שטראוס מים העמידה לטובת הפרוייקט. המערכת מספקת לא רק תקשורת דיגיטלית בין הגורמים השונים אלא גם מתפקדת כמערכת CRM המספקת את היכולת לתעד ולעקוב אחר כל ההתקשרויות.

המיזם הוקם בעקבות פוסט שהעלתה שרון מלכי אשל, אמה של התצפיתנית רוני אשל ז"ל, שנפלה במוצב נחל עוז ב-7.10.23, בקבוצת הפייסבוק ברנז'ת מנהלי שירות (שרון בעצמה עסקה בתחום). בפוסט הציפה שרון את הקושי שהמשפחות השכולות חוות בטיפול מול רשויות, ארגונים וחברות מסחריות, זאת כשאין להם את האנרגיות והכוחות להתמודד עם הטיפול במגוון הנושאים.

בעקבות פנייתה של שרון, לקחה על עצמה קבוצת ברנז׳ת מנהלי השירות בישראל, בראשות חולי רז – קבוצה בה חברים אלפי מנהלות ומנהלים בכירים, מנכ"לים וסמנכ"לים מארגונים מובילים בארץ, לסייע למשפחות השכולות בהתמודדות מול גופים ממשל, חברות מסחריות ואחרות, לעטוף את המשפחות ביחס חם ואישי ולהקל עליהן ככל הניתן בתהליכים מנהלתיים. לצורך כך הוקמה "סיירת שרות ארצית" בה חברים נציגים בכירים מארגונים מובילים, שמטרתה העיקרית היא ליצור קשר יזום עם כל המשפחות המצטרפות למעגל השכול, ולהציע להן ליווי צמוד בטיפול בתהליכים מנהלתיים. לכל משפחה מחובר"קצין תומך שרות" המסייע למשפחה בכל שנדרש.

אנו בקונסיסט רואים זאת כזכות גדולה עבורנו לקחת חלק במיזם חשוב זה, ביחד עם ברנז'ת מנהלי השירות, חברת הייעוץ חולי רז, חברת שטראוס מים המספקת בהתנדבות את שירות המוקד וה BACK OFFICE, וארגונים נוספים! מיזם זה מהווה את המחויבות של כולנו עכשיו כבני אדם, כישראלים, כאנשי שירות ועסקים, להיות שם עבור המשפחות השכולות.

שתפו את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

קבל הדגמה ומחירים

דילוג לתוכן