CHAT GPT
אריאל סהר

אריאל סהר

מנהל חטיבת הדיגיטל בקונסיסט

GLASSIX וקונסיסט מערכות מכריזות על השקת פלטפורמת צ'אט בוט AI  חכמה המשלבת את היכולות והעוצמה של  GPT-4

הפתרון יאפשר לארגונים לבצע אוטומציה בתהליכי שירות, מכירות ותמיכה ולמקסם את חווית השירות באמצעות יכולות AI מתקדמות

פתח-תקווה. ישראל. 15.5.23. חברת GLASSIX, יצרנית מערכת התקשורת הרב-ערוצית המובילה בישראל, וקונסיסט מערכות, מקבוצת קונסיסט העולמית, מיישמת המערכת בישראל, מכריזות היום על השקת פלטפורמת צ'אט בוט AI לאוטומציה של תהליכי שירות לקוחות ומכירות המופעלת על ידי מנוע הבינה המלאכותית GPT-4 של open AI.

הפתרון החדש מחולל מהפכה באופן שבו ארגונים מתקשרים עם לקוחות, מספקים שירות ומטפלים בפניות, והוא מאפשר להם לספק חווית לקוח מיטבית המותאמת אישית לכל לקוח, בכל פנייה. פתרון ה  Conversational AI של GLASSIX ממנף את העוצמה והיכולות של GPT-4 כדי לאפשר אוטומציה מלאה שבכוחה ולשפר באופן דרמטי מגוון רחב של תהליכים עסקיים ושירותים הניתנים ללקוחות. באמצעות הפתרון יכולים כעת ארגונים להאיץ את TIME TO MARKET עם מגוון רחב של יכולות חדשות ומלהיבות, הכוללות למשל:

יישום רחב היקף של צ'אט בוטים המופעלים על-ידי בינה מלאכותית

על ידי מינוף יכולות ה- AI של 4-GPT והתאמה אישית של תגובות המבוססות על היסטוריית שיחות קודמות, החיבור בין GLASSIX ל- 4-GPT ממקסם את המהירות בה ניתן להכשיר ולאמן נציגים,  דבר שחוסך לארגונים משאבים רבים.

בנוסף, השילוב של GLASSIX עם  4-GPT- מאפשר כעת לארגונים ליצור במהירות וביעילות צ'אט בוטים חכמים המותאמים למגוון כמעט אינסופי של תהליכים ארגוניים. השילוב גם מאפשר יישום מהיר של צ'אט בוטים חדשים המסוגלים ללמוד ולקבל הדרכה אוטונומית ללא צורך בהתערבות של מפעיל אנושי.

שילוב עם 4-GPT המספק לנציגים תשובות מדוייקות לפניות של לקוחות

על ידי ניתוח שוטף של שיחות בזמן אמת, מודל ה-AI של GLASSIX מייצר ומספק בצורה חכמה הצעות לתגובות ותשובות עבור נציגי השירות והמכירות, ומעצים את היכולת שלהם להגיב במהירות וביעילות לפניות של הלקוחות עם מידע מדוייק ועדכני. הבוטים החכמים של GLASSIX, בשילוב 4-GPT, ממקסמים את התפוקה של נציגי השירות בפרט ושל מערכי השירות בכלל, ממזערים את הזמן והמשאבים הנדרשים לטיפול בלקוחות וממקסמים את היכולת להכשיר ולאמן נציגים.

אוטומציה של תיוג שיחות

סוויטת המוצרים החדשים והמלהיבים של GLASSIX בשילוב 4-GPT מספקת באופן אוטומטי תגים רלוונטיים על סמך היסטוריית שיחות דומות. בדרך זו, תיוג מדויק ועקבי מספק בסיס לניתוח שיחות מהיר ויעיל, דבר שהוא קריטי ליצירת תובנות עסקיות על-ידי מקבלי ההחלטות ומנהלי הארגון. כך מספק הפתרון לארגונים את היכולת להשיג הבנה מעמיקה יותר של ציפיות ודרישות הלקוחות, דבר המגדיל את שימור הלקוחות, את חווית הלקוח וכן את היקף המכירות.

יצירה אוטומטית של סיכומי שיחה

שיחות עם לקוחות כוללות לעתים עשרות הודעות המתמשכות על-פני ימים, שבועות ואפילו חודשים, דבר שגורם לנציגי השירות להשקיע זמן ומאמץ לא מבוטלים בקריאת סיכומי שיחות. סיכומי שיחות הנוצרות אוטומטית ובצורה תמציתית על ידי GLASSIX בשילוב 4GPT ממזערים את הזמן הנדרש ליצירה ולסיכום היסטוריית שיחות עם לקוחות, ומאפשר גם לבצע עדכון נתוני לקוחות בזמן אמת על פני מספר פלטפורמות (כמו למשל ב- CRM). בדרך זו, כל חבר צוות במערך השירות יכול לגשת במהירות למידע, לצפות בתמצית שיחות עם לקוחות, ולטפל בלקוחות  בצורה יעילה יותר מכפי שהיה אפשרי בעבר.

מגיא שלום, מייסד ומנכ"ל GLASSIX, נמסר כי "אנו נרגשים להציג את חבילת ה-Conversational AI שלנו המופעלת על ידי מנוע ה-GPT-4 המתקדם. הפתרון מאפשר כעת לעסקים לשפר את חווית הלקוח על ידי יישום  המערכת עם היכולות המתקדמות החדשות במהירות רבה, תוך דקות במרבית המקרים, ולספק חווית לקוח מותאמת אישית. הפתרון מאפשר בנוסף להגדיל משמעותית את הפרודוקטיביות של הנציגים וליצור תובנות חשובות מכל שיחה ושיחה."

משה אטיה, סמנכ"ל המוצרים בקונסיסט, מסר כי "בתוך 4 שנים הפכנו את מערכת גלאסיקס למערכת התקשורת הרב-ערוצית המובילה בישראל, עם יותר מ-700 לקוחות. GPT ללא ספק משנה את כללי המשחק ואנחנו שמחים להיות הראשונים שמאמצים אותו באופן כה משמעותי אל תוך מערכת גלאסיקס. היעד הוא לשפר את השירות ולקצר את זמני השירות, ובקצב מהיר מאוד. זו ללא ספק נקודת מפנה בעולם השירות הדיגיטלי – נקודה שבה AI ובוטים הופכים לחלק משמעותי ביותר מתהליכי השירות והמכירות השוטפים, וזו רק ההתחלה…"

."

שתפו את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

קבל הדגמה ומחירים

דילוג לתוכן