עולם מוקדי השירות הלקוחות, התמיכה והמכירות עובר לערוצי הדיגיטל, ויותר ויותר צרכנים היום מעדיפים לתקשר עם נציגי השירות והמכירות באמצעות הערוצים הדיגיטלים – וואטסאפ, פייסבוק, מסנג'ר, אינסטגרם, גוגל צ'אט, וואט צ'אט וערוצים רבים נוספים.
מערכת התקשורת הרב-ערוצית GLASSIX, עם היישום של קונסיסט, מותקנת היום אצל למעלה מ-650 ארגונים בישראל, כולל החברות המובילות במגוון התחומים במשק. בנוסף, הבוט החכם של GLASSIX, שמוטמע בארגונים אלו, מספק שירות באופן אוטומטי למיליוני לקוחות מדי יום, באופן המקצר משמעותית את ההמתנה לנציגים וממקסם את חווית הלקוח ואת מהירות ויעילות השירות.
קפצנו למוקד השירות של סלקום כדי להעניק עוגה ובלונים לנציגת שירות דיגיטלית שנבחרה כמצטיינת, ועל הדרך שאלנו את רמי חכים, מנהל תחום שירות לקוחות בדיגיטל ותקשורת כתובה בסלקום, אודות היישום של GLASSIX במוקד השירות, על התועלות ועל העבודה מול צוות המערכת בקונסיסט!
תודה לרמי על המלים החמות, ותודה גדולה לו ולכל הצוות בסלקום על שיתוף הפעולה הנהדר!