השקת-מערכות-גלאסיקס-WYZE-במערך-השירות-של-חברת-מורנינג
אריאל סהר

אריאל סהר

מנהל חטיבת הדיגיטל בקונסיסט

השילוב של GLASSIX ומערכת ניהול הידע WYZE מאפשר לחברת morning (חשבונית ירוקה) לספק חווית שירות מדהימה ליותר ממאה אלף לקוחותיה

השבוע ציינו את השקת שתי מערכות של קונסיסט: GLASSIX- לתקשורת רב-ערוצית ו-WYZE לניהול הידע בארגון, במחלקת חווית לקוח של חברת morning (חשבונית ירוקה) בתל-אביב. יישום המערכת כולל את ההטמעה של 'שחר', הבוטית של המערכת ב-morning, המספקת מידע ושירותים למאות אלפי הלקוחות של החברה – מסביב לשעון. 

אודות morning

morning היא חברת סטארטאפ צומחת, חדשנית ודינמית המציעה לעסקים פלטפורמת SaaS סופר חכמה וידידותית לשירות חשבוניות וניהול עסקי, כולל ניהול רשימות לקוחות, פריטים, הוצאות ומסמכים באופן אינטואיטיבי ומהיר ועוד. הפלטפורמה מאפשרת לעסקים לחסוך זמן, להגדיל הכנסות ולשפר את היעילות באמצעות פעולות אוטומטיות כגון התראות, גרפים, דוחות, עיבוד תשלומים בכרטיס אשראי ותכונות רבות אחרות.

הטוב שבכל העולמות – מערכת ניהול הידע WYZE בשילוב GLASSIX

היישום שקונסיסט ביצעה ב-morning כולל אינטגרציה מלאה בין GLASSIX לבין מערכת ניהול הידע WYZE (המיושמת אף היא באופן בלעדי בישראל על-ידי קונסיסט).

שילוב זה מאפשר לנציגי חווית הלקוח של morning למצוא את המידע העדכני והמדוייק ביותר במהירות באמצעות WYZE ולספק אותו ללקוחות במגוון הערוצים הדיגיטלים, ישירות מתוך GLASSIX. כמו כן הם יכולים להתייעץ במהירות ובקלות עם מנהל חווית לקוח בכיר באמצעות הצ'אט של GLASSIX – ישירות מתוך החלון של מערכת ניהול הידע WYZE! 

אנו בקונסיסט מודים לחברת morning על שיתוף הפעולה והאירוח במשרדי החברה המדהימים בתל-אביב ושמחים וגאים להיות חלק מפעילות של חברה כה מרשימה!

שתפו את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

קבל הדגמה ומחירים

דילוג לתוכן