Layer 0
אריאל סהר

אריאל סהר

מנהל חטיבת הדיגיטל בקונסיסט

קונסיסט הציגה בתערוכת טלקו למוקדי שירות ומכירות של חברת ליאור לוריה

לראשונה מאז החל משבר הקורונה, התקיים בשבוע שחלף כנס פרונטאלי שארגנה חברת היעוץ למוקדים 'ליאור לוריה' – כנס המוקדים הטלפוניים השנתי טלקו 2021. הכנס התקיים בהתאם להנחיות משרד הבריאות והתו הסגול והירוק, ולמרות המגבלות, מארגני הכנס הצליחו להרים כנס מוצלח במיוחד עם נוכחות גדולה של מבקרים מצד חברות וארגונים רבים במשק.

קונסיסט, כמיישמת של מערכת התקשורת הרב-ערוצית המובילה GLASSIX למוקדי שירות ומכירות, השתתפה בכנס כנותנת חסות, וצוות החברה הדגים בביתן בכנס את מגוון הפתרונות הדיגיטלי המקיף שקונסיסט מספקת כיום בתחום שירות הלקוחות, המכירות והתמיכה הטכנית. פתרונות אלו כוללים את גלאסיקס, מסכי צ'אט, שיחות וידאו ישירות בתוך האפליקציה, צ'אט בוט, בוטים חכמים מבוססי AI לאוטומציה של תהליכי שירות ומכירות, טפסים דיגיטלים חכמים עם חתימה דיגיטלית מהנייד ועוד.

הכנס נקרא באופן מסורתי 'כנס המוקדים הטלפונים', אבל כפי שהדגמנו בביתן, עולמות השירות והמכירות עוברים ממודל של שירות לקוחות בטלפון למודל של מוקד דיגיטלי, כזה המאפשר ללקוחות ליצור קשר מיידי עם נציגי השירות והמכירות לא בטלפון אלא באמצעות הערוצים הדיגיטלים השונים – וואטסאפ, פייסבוק, אינסטגרם, מסנג'ר, טלגרם, אימייל ואחרים. העובדות בשטח מצביעות באופן חד-משמעי על כך שיותר ויותר לקוחות כיום מעדיפים לצרוך שירות וגם לרכוש מוצרים מבלי להצטרך להמתין על קו הטלפון, ומעדיפים לנהל אינטראקציות, גם בהיבט הצרכני, באמצעות הערוצים הדיגיטלים ובעיקר וואטסאפ. סל הפתרונות של קונסיסט מספק את המענה המקיף ביותר לתהליכי טרנספורמציה דיגיטלים אלו.

תודה לכל הצוות בליאור לוריה על ארגון הכנס המוצלח, ואנחנו כבר לא יכולים לחכות לטלקו 2022!

שתפו את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

קבל הדגמה ומחירים

דילוג לתוכן