ממשק הניהול של GLASSIX ומסכי ה-BI של המערכת מאפשרים למנהלי הארגון לעקוב ולנטר את הפעילות של כל נציגי השירות, המכירות והתמיכה ולהפיק תובנות עסקיות ותפעוליות: אלו ערוצים מועדפים על הלקוחות, מהם הנושאים השכיחים שבגינן התקבל מספר הפניות הגדול ביותר, מה מידת שביעות רצון הלקוחות מהשירות שסיפק כל נציג, ועוד. מסכים אלו כוללים:
מסך REAL-TIME לניהול המוקד
![](http://glassix.co.il/wp-content/uploads/2021/02/מסך-ריאל-טיים-1-1024x495.jpg)
מסך הניהול המרכזי של גלאסיקס מספק למנהלי המוקדים תמונת מצב עדכנית של כל האינטראקציות המתקיימות בכל רגע נתון:
- בכמה אינטראקציות מטפל כל נציג
- מה זמן התגובה של כל נציג ואיזה קריאות ממתינות לטיפול
- באלו ערוצים דיגיטלים מתבצעות האינטראקציות, כולל זמן תגובה וזמן סגירה.
- כמה פניות ממתינות לטיפול וכמה קריאות נפתחו ועוד.
מסך סיכום ביצועים של נציגי הארגון
![](https://glassix.co.il/wp-content/uploads/2021/02/סיכום-ביוצועים-1024x495.jpg)
מסך המאפשר למנהלים לקבל מידע ותובנות בנוגע למגוון ההיבטים התפעולים כדי להסיק מסקנות, לשפר ולהתייעל. המסך מציג, בין השאר, מידע מפורט כגון:
- באיזה קטגוריות התקבלו מרבית הפניות מהלקוחות.
- מהם הערוצים המועדפים על הלקוחות בפנייתם לקבל שירות/תמיכה.
- מהו זמן הממוצע לטיפול בפניות- לפי חיתוכים שונים.
- באלו שעות מתקבלות מרבית הפניות ובאיזה ערוצים מתקבלות פניות בכל זמן נתון ביממה.
- בכמה פניות טיפל כל נציג ומהי מידת שביעות רצון הלקוחות מהשירות שסיפק כל נציג.
סיכום ביצועים בהתאם לחיתוך לאחר תיוג
![](https://glassix.co.il/wp-content/uploads/2021/02/סיכום-ביצועים-לאחר-תיוג-1024x495.jpg)
מאפשר למנהלים לקבל תובנות בהתאם לכל תיוג/קטגוריה שבגינן התקבלה פנייה (אנדרויד במקרה שלפנינו). בלחיצה על הקטגוריה, המערכת מציגה מידע מפורט בנוגע ל:
- הערוצים דרכם הגיעו הפניות בנוגע לאותו נושא.
- זמן הטיפול בכל פנייה ודירוג הלקוחות את השירות שקיבלו.
- בכמה פניות טיפל כל נציג.
- מספר הפניות שהתקבלו בנוגע לאותו נושא.
מסך ניתוח נתוני קריאות
![](https://glassix.co.il/wp-content/uploads/2021/02/ניתוח-נתוני-קריאות-1024x495.jpg)
מספק מידע בנוגע למספר הקריאות, באיזה שעות ביום מתקבלות מרבית הקריאות, כמה קריאות נפתחו/נסגרו בכל תקופת זמן, ועוד.
התפלגות ערוצי תקשורת
![](https://glassix.co.il/wp-content/uploads/2021/02/התפלגות-ערוצי-תקשורת-1024x495.jpg)
מספק מידע מפורט על-פי ערוץ התקשורת המועדף על הלקוחות בפנייתם למוקד ומאפשר להסיק תובנות ולזהות מגמות בשוק בנוגע להתנהגות הלקוחות/צרכנים. במסך שלפנינו, לדוגמא, ניתן לראות בבירור כיצד וואטסאפ הופכת יותר ויותר לערוץ המועדף על-ידי הלקוחות.
ניתוח ביצועי משתמשים
![](https://glassix.co.il/wp-content/uploads/2021/02/ביצועי-משתמשים-1024x495.jpg)
מסך זה מספק מידע מפורט המאפשר לקבל הערכה של התפקוד של כל נציגי המוקד, עם הדירוגים/פידבקים
שקיבל כל נציג מהלקוחות בהם טיפל.
דוחות טבלאיים
גלאסיקס מאפשרת לייצא מתוך המערכת קבצי אקסל המספקים את סיכום התובנות והמידע בנוגע למגוון ההיבטים בתפעול המוקד, כמו למשל:
- דוח קריאות – כמה קריאות, נפתחו החודש, השוואה בין תקופות זמן, זמן הטיפול הממוצע בכל קריאה, וכו'.
- דוח מסכם לסקרי שביעות רצונות הלקוחות מהטיפול
- דוח מילוי וחתימת מסמכים – כמה מסמכים דיגיטלים נשלחו החודש ללקוחות למילוי ולחתימה, כמה מהם מולאו ונחתמו וכו'.
- ועוד.