כיצד גלאסיקס מאפשרת לקבוצת החברות אסתי לאודר ישראל לספק שירות מקצועי ומהיר למאות אלפי לקוחותיה בישראל, ולהמשיך ולהגשים ביעילות את הסלוגן שטבעה מייסדת החברה:

Telephone, Telegraph, Tell-a-woman הסלוגן השיווקי Telephone, Telegraph, Tell-a-woman הוביל את קבוצת החברות אסתי לאודר לאורך שנות פעילותה, והביא לידי ביטוי את תפיסת עולמה העסקית והשיווקית

קרא עוד »

הצ'אט בוט החכם של קונסיסט ומערכת התקשורת הרב-ערוצית גלאסיקס, בשילוב וואטסאפ עסקי, מאפשרים לרשת הולמס פלייס לספק שירות לכ-140 אלף לקוחות הרשת

גבי  מורדו, סמנכ"ל המכירות והשירות של הולמס פלייס, אתה לפני או אחרי האימון? גם וגם:) ספר לנו על קצת על הולמס פלייס. מאיפה בא בכלל

קרא עוד »

עקב המצב הביטחוני, הקדמנו את השקת גרסת המובייל של GLASSIX שמאפשרת לכם להמשיך לספק שירות דיגיטלי ללקוחות גם באמצעות הנייד

גרסת המובייל תאפשר לכל הנציגים להמשיך לספק שירות ללקוחות גם מהמכשיר הנייד!     בעקבות המצב הביטחוני, החלטנו בקונסיסט ובגלאסיקס, לשחרר מוקדם מן הצפוי את גירסת

קרא עוד »

סיפור לקוח: כיצד קבוצת שיכון ובינוי מאפשרת לאלפי אנשי השטח שלה לקבל שירות ממוקד התמיכה המרכזי באמצעות GLASSIX.

ערן גוטמן, מנהל מערכות מידע בקבוצת שיכון ובינוי, ספר לנו בבקשה קצת על הארגון? "שיכון ובינוי הינה קבוצה גלובאלית המורכבת מחמש חברות הפועלות בישראל ושלוש

קרא עוד »

מסכי השליטה וה-BI של GLASSIX: מספקים לך תמונת מצב מלאה ותובנות עסקיות מקיפות אודות פעילות המוקדים והנציגים

ממשק הניהול של GLASSIX ומסכי ה-BI  של המערכת מאפשרים למנהלי הארגון לעקוב ולנטר את הפעילות של כל נציגי השירות, המכירות והתמיכה ולהפיק תובנות עסקיות ותפעוליות:

קרא עוד »

סיפור לקוח: הטמעת מערכת התקשורת הרב-ערוצית GLASSIX באגף המחשוב באוניברסיטה העברית

כיצד מערכת התקשורת GLASSIX, בשילוב המערכת לניהול השירות הארגוני SysAid, מאפשרות לאגף המחשוב באוניברסיטה העברית להמשיך לספק שירות ותמיכה לעשרות אלפי משתמשי המערכת, גם כשכל

קרא עוד »

פתרון אינטגרטיבי של GLASSIX עם וואטסאפ עסקי מאפשר לספק את השירות היעיל והמהיר ביותר – גם ללקוחות וגם לעובדי הארגון

לקוחות כיום, כמו גם עובדי הארגון, מצפים להיות מסוגלים ליצור קשר עם נציגי השירות, המכירות והתמיכה של הארגון באותה קלות שבה הם מתקשרים עם חברים

קרא עוד »
דילוג לתוכן