פתרון אינטגרטיבי של GLASSIX עם וואטסאפ עסקי מאפשר לספק את השירות היעיל והמהיר ביותר – גם ללקוחות וגם לעובדי הארגון

לקוחות כיום, כמו גם עובדי הארגון, מצפים להיות מסוגלים ליצור קשר עם נציגי השירות, המכירות והתמיכה של הארגון באותה קלות שבה הם מתקשרים עם חברים

קרא עוד »

חיבור של מערכת התקשורת הרב-ערוצית GLASSIX ל-CRM הארגוני מהווה מכפיל כח משמעותי במערכי השירות והמכירות

מערכות CRM כגון SALEFORCE,  ZOHO ו DYNAMICS הפכו לכלים מרכזיים במערכי המכירות והשירות של ארגונים ובניהול של הקשר עם הלקוחות. וממש כפי שבמערכות יחסים בין-אישיות,

קרא עוד »

המשכיות עסקית מקסימלית למוקדי שירות ומכירות בזמן משבר באמצעות תקשורת אומניצ'אנל עם גלאסיקס

תקשורת אומניצ'אנל מאפשרת למוקדי שירות, מכירות ותמיכה להמשיך לספק שירות ולמכור בצורה יעילה ורציפה, גם כשכל הנציגים עובדים מרחוק, הרבה אחרי שנחזור לשגרה מלאה, הלקוחות

קרא עוד »
דילוג לתוכן