GLASSIX מאפשרת לארגונים לספק ללקוחותיהם שירות בכל ערוץ דיגיטלי שיבחרו. פנייה בערוצים הדיגטלים מגדילה משמעותית את שביעות רצון הלקוחות ומחזקת את התדמית של הארגון כמתקדם וחדשני.
עם GLASSIX, כל נציג שירות מסוגל לספק בקלות שירות לכמה וכמה לקוחות בו-זמנית, מה שמקצר משמעותית את זמני ההמתנה לנציג ומאפשר למוקד לספק שירות יעיל ומהיר ליותר לקוחות תוך חסכון ניכר במשאבים.
GLASSIX כיום מספקת בוט חכם, מבוסס AI, המוטמע באתר האינטרנט של הארגון ובערוצי הדיגיטלי - וואטסאפ עסקי, פייסבוק, אינסטגרם ואחרים - ומספק שירות ללקוחות בדומה לנציג שירות אנושי, מסביב לשעון!