'מגנוס איתור וחילוץ' היא החברה המובילה בישראל לחילוץ וליווי במצבי חירום. 'מגנוס' פועלת בימים אלו מסביב לשעון בעקבות המלחמה עם איראן ומוציאה מהארץ מאות ישראלים וזרים, ומחזירה לישראל נוסעים בטיסות ובאמצעות הפלגות חילוץ מאובטחות. בזכות הניסיון הרב, החדר המבצעי הפעיל 24/7 והקשרים הבינלאומיים של החברה, דואגת מגנוס לכך שכל לקוח יגיע בביטחה לביתו.
עם פתיחת הלחימה, עלתה דרישה להקים מענה מיידי וייעודי – ישירות דרך WhatsApp ומערכת Glassix – לפניות חילוץ והחזרה ארצה של ישראלים השוהים בחו"ל.
המערכת כבר הייתה מוטמעת בארגון, אך בתוך שעות הקימו הצוותים של קונסיסט ו-MAGNUS שכבת שירות חדשה לחלוטין – מחלקת "חילוץ חו"ל" – שהוטמעה בצורה חלקה בתוך מערך התקשורת הקיים.
הבוט הראשי של Glassix עודכן כך שנוסף בו כפתור ישיר לפנייה למחלקת החילוץ, על מנת לאפשר לאזרחים במצוקה להגיע במהירות ובקלות לצוות המתוגבר שהוקצה לכך.
כל זה מתבצע בתוך ממשק ה-WhatsApp ו-Glassix הרגיל של Magnus, כך שהציבור לא נדרש ללמוד תהליך חדש – רק ללחוץ ולשלוח הודעה.
התוצאה: מענה ממוקד ומיידי – בדיוק כשזה הכי קריטי
השדרוג המהיר שבוצע אפשר ל-Magnus:
- להקים מחלקת שירות חדשה בתוך שעות ספורות
- לשמר את חוויית המשתמש הרציפה
- לאפשר ניתוב ברור ומהיר לפניות קריטיות
- לספק מענה מקצועי ורגיש – בדיוק בזמן האמת
מערכת חכמה למציאות משתנה
הפרויקט ממחיש כיצד מערכות תקשורת דיגיטלית מתקדמות כמו Glassix מאפשרות לארגונים להגיב במהירות למצבים משתנים – לא תוך ימים, אלא תוך שעות, בד"כ כמעט באופן מיידי. הוספת מחלקות, ניתוב חכם, וחוויית שירות אחידה – כל אלה מתאפשרים ללא פיתוחים כבדים או שינויי תשתית, אלא פשוט באמצעות חשיבה מערכתית, גמישות טכנולוגית ותגובה נכונה לרגע האמת.
תודה לחברת MAGNUS על שיתוף הפעולה וסיפור הלקוח. קונסיסט גאה להיות חלק מהפעילות המדהימה שלכם!