בתחילת חודש דצמבר השתתפה קונסיסט כנותנת חסות, כמדי שנה, בכנס טלקו למוקדי שירות של חברת הייעוץ ליאור לוריה. הכנס מהווה את האירוע השנתי המרכזי לעוסקים בשירות לקוחות ובחדשנות טכנולוגית בתחום.
במהלך הכנס הדגימו נציגי קונסיסט את מגוון הפתרונות המובילים של החברה בעולמות השירות, התמיכה והמכירות: מערכת Glassix AI – הבוט AI החכם והמתקדם מסוגו, המספק שירות ללקוחות ומענה מהיר, איכותי וזמין 24/7 ברמה של נציג מיומן; מערכת האומניצ'אנל המובילה בישראל – GLASSIX; מערכת WYZE לניהול ידע חכם בארגון, המייעלת דרמטית את הכשרת הנציגים ומספקת להם את כל המידע הדרוש בלחיצת כפתור; SENDIX לשיווק בוואטסאפ ולניהול קמפיינים חכמים בוואטסאפ; Doxi – מערכת החתימות הדיגיטליות המובילה של קונסיסט; Qleader לזימון וניהול תורים חכם, ועוד!
חדשנות שמובילה את התחום
הביתן של קונסיסט וההשתתפות של קונסיסט בכנס כנותנת חסות מדי שנה מהוות עדות למחויבות החברה להוביל את שוק שירות הלקוחות הדיגיטלי עם סל הפתרונות הדיגיטלים המתקדם והמקיף ביותר בתחום. המפגש עם מנהלי מוקדים, טכנולוגים ובכירים בתחום הוביל לדיונים פורים על מגמות חדשניות, אתגרים ופתרונות טכנולוגיים לשיפור חוויית הלקוח.