פלטפורמת תקשורת אומניצ'אנל למוקדי שירות, מכירות ותמיכה

שפרו את חוויית הלקוחות שלכם בקלות עם בוט חכם AI!

עם GLASSIX AI תוכלו לעשות זאת, כבר מעכשיו!

קבל הדגמה ומחירים

בוט זמין 24/7

GLASSIX AI יודע לתת מענה לכל שאלה, להתחבר בקלות למערכות הארגון ולהעניק לכל לקוח תשובה אישית ורלוונטית, מסביב לשעון.

 מענה חכם ומיידי לצוותים

כאשר פנייה נכנסת, GLASSIX AI מנתח ומציע לנציגים במיידית את התשובה המדוייקת, מה שמאפשר לצוותים לסיים את הטיפול בפניות במהירות ובביטחון.

 סיכום שיחה בקליק

GLASSIX AI מסכם במקצועיות ובתמציתיות בכמה שורות את כל השיחה וחוסך זמן בתיעוד השיחה.

איורים-04

 תבניות חכמות

באמצעות התבניות החכמות של GLASSIX AI, ניתן לענות על שאילתות של הלקוחות תוך זמן קצר ובאופן אוטומטי.

 ליצור בוטים AI בקלות לכל תהליך ארגוני

GLASSIX AI מאפשר לכל מחלקה בארגון ליצור תזרימי שיחה, במגוון שפות, כולל עברית, בקלות וביעילות, מבלי לכתוב קוד!

חיבור ל-GPT

GLASSIX AI מתממשק בקלות ל GPT ומסוגל לטפל בכל השאלות הכלליות והנפוצות שמגיעות מהלקוחות.

GLASSIX AI - לאוטומציה של השירות והמכירות:

למה GLASSIX AI עם היישום של קונסיסט? תשאלו את הלקוחות!

בין לקוחותינו מערכת GLASSIX:

יתרונות מרכזיים של GLASSIX AI:

חווית לקוח מיטבית והתייעלות בזמני מענה: לקוחות מקבלים תשובות מיידיות לשאלות שגרתיות, ללא המתנה.

הפחתת עומס על הנציגים: הנציגים לא נדרשים לטפל בפניות עם שאלות שחוזרות על עצמן, מה שמפנה להם זמן לפניות מורכבות יותר.

הכשרה מהירה לנציגים חדשים: הבוט מסייע לנציגים חדשים להשתלב מהר יותר בעבודה על ידי הצעת תשובות בזמן אמת, כך שהם פחות תלויים בתמיכה חיצונית.

אוטומציה AI של התיעוד במערכת ה-CRM: הארגון יכול להמשיך ולתחזק בעצמו את המערכת, לשפר את המידע, להוסיף תוכן חדש, ולנהל את כל הגדרות הבוט ויכולות ה-AI מתוך ממשק ההגדרות של המערכת. 

 

קיצור זמני שיחה: הנציגים מקבלים הצעות לתשובות מדויקות ומותאמות, מה שמאפשר להם לסיים את הטיפול בפניות במהירות. 

אבטחת מידע והצפנה: GLASSIX AI פועל תחת אותם סטנדרטים מחמירים של אבטחת מידע כמו המערכת הקיימת. כל המידע שנאסף במהלך האינטראקציה עם הלקוחות מוצפן ונשמר בענן של Microsoft Azure ואינו יוצא אל גורמים חיצוניים, כולל OpenAI. כל המידע מוצפן גם במנוחה (data at rest) וגם בתנועה (data in transit), מה שמבטיח הגנה על הנתונים הרגישים של החברה והלקוחות.

הגדלת תפוקת המוקד: הנציגים יכולים לטפל ביותר שיחות בשעה, כיוון שהתשובות ניתנות להם בצורה מהירה ומדויקת על-ידי GLASSIX AI.

סיכום שיחה אוטומטי חכם: GLASSIX AI מסכם את השיחה במספר שורות באופן תמציתי וממוקד. ניתן לשלב את הסיכום הזה במערכות CRM באופן אוטומטי, וכך לחסוך לנציגים זמן ולהקל על תיעוד השיחות.