תקשורת אומניצ'אנל מאפשרת למוקדי שירות, מכירות ותמיכה להמשיך לספק שירות ולמכור בצורה יעילה ורציפה, גם כשכל הנציגים עובדים מרחוק.
הרבה אחרי שנחזור לשגרה מלאה, הלקוחות שלכם יודו לכם, כי כשניתן להשיג נציג שירות בערוצים הדיגיטלים – וואטסאפ, פייסבוק, אינסטגרם, צ'ט ועוד, באופן מיידי ומכל פלטפורמה – אף אחד כבר לא יתגעגע להמתנה לנציג על קו הטלפון.
אריאל סהר, CDO ומנהל תחום גלאסיקס בקונסיסט, הרצה במפגש לייב של חברת הייעוץ למוקדי שירות ליאור לוריה, וסקר כמה מהפרוייקטים שביצענו בשבועיים האחרונים כדי לאפשר המשכיות עסקית למספר ארגונים גדולים, כולל הטמעת פלטפורמת התקשורת הרב-ערוצית גלאסיקס באוניברסיטית תל-אביב, המאפשרת למוקד הארגון להמשיך לספק שירות לנרשמים ולסטודנטים למרות שכל הנציגים עובדים מהבית.
כמו כן סקר אריאל את מערכת החתימות הדיגיטליות Doxi המאפשרת לארגונים להחתים את העובדים על הצהרת הבריאות בנוגע להיעדר תסמיני קורונה מדי יום – ביעילות ובמהירות, ועוד.