AI customer service copy
אריאל סהר

אריאל סהר

סמנכ"ל הדיגיטל בקונסיסט

Glassix: פלטפורמת מוקדי השירות הראשונה המותאמת בלעדית לבינה מלאכותית

בעידן שבו חוויית הלקוח (CX) היא זו שמגדירה הצלחה עסקית, Glassix בולטת ככוח מהפכני, כשהיא מציגה את פלטפורמת מוקדי השירות הראשונה בעולם המותאמת בלעדית לבינה מלאכותית. פתרון מהפכני זה משנה את האופן שבו עסקים מתקשרים עם לקוחותיהם על ידי שילוב בינה מלאכותית מתקדמת בכל הפונקציות. אינטגרציה זו לא רק משפרת את היעילות התפעולית אלא גם מפחיתה עלויות בצורה משמעותית.

המעבר לאקוסיסטם מותאם לבינה מלאכותית  

מוקדי שירות ומכירות מסורתיים סובלים לעיתים קרובות ממערכות מבוזרות שמקשות על מתן חווית לקוח מיטבית והרמונית. הגישה המותאמת לבינה מלאכותית של Glassix מגדירה מחדש את הנוף הזה בכך שהיא מבטיחה שכל היבט בפלטפורמה—מניתוח נתונים ועד מעורבות לקוחות בזמן אמת—מופעל על ידי טכנולוגיות בינה מלאכותית מתקדמות. אינטגרציה הוליסטית זו מאפשרת זרימת עבודה אחידה, ומספקת חווית לקוח שאינה ניתנת להשוואה לפלטפורמות מסורתיות.

התכונות המרכזיות של Glassix: מבט מעמיק  

1. עוזר ביצועים למנהלים (Co-Pilot) 

עוזר הביצועים למנהלים פועל כ"קצין ראשון" עבור מנהלי מוקדי שירות, ומספק כלים מתקדמים ליצירת דוחות ותובנות מעמיקות על ביצועי העובדים וטיפול בפניות הלקוחות. תכונה זו מאפשרת למנהלים לקבל החלטות מושכלות במהירות, ומשפרת את היעילות הכוללת של הצוות.

2. אופטימיזציה של ביצועי עובדים ומעורבות

באמצעות ניתוחים מתקדמים ומשוב בזמן אמת, הפלטפורמה של Glassix מקצרת באופן משמעותי את זמני ההכשרה ומגבירה את שימור נציגי השירות על ידי יצירת סביבת עבודה מעורבת ומספקת יותר. תובנות מונעות בינה מלאכותית עוזרות להתאים תוכניות פיתוח אישיות, וכך מטפחות שיפור מתמשך וביצועים גבוהים.

3. מרכז ידע שנוצר על ידי בינה מלאכותית

מרכז הידע של Glassix שנוצר על ידי AI, פועל כעורך תוכן מתקדם המותאם למערכות ניהול ידע (KMS). הוא מעדכן ומשפר באופן אוטומטי מאמרי עזרה ושאלות נפוצות (FAQ), ומבטיח שללקוחות ולעובדים יהיו תמיד את המידע המדויק והרלוונטי ביותר במהירות.

4. הצעות אוטומטיות לתשובות נציגים

באמצעות ניתוח שיחות בזמן אמת, הבינה המלאכותית של Glassix מציעה לנציגי השירות את התגובות היעילות ביותר, ומאפשרת להם לטפל בפניות במהירות ובדיוק חסרי תקדים. הדבר גם מגביר את הביטחון של נציגי השירות והמכירות וגם מבטיח חווית שירות לקוחות אחידה ואיכותית.

5. מרכז אבטחה מונע בינה מלאכותית 

בלב הפלטפורמה של Glassix נמצא מרכז אבטחה המופעל על ידי AI, המציע ניטור תוכן, מניעת אובדן נתונים (DLP), וזיהוי אוטומטי של איומים. תכונה זו מגנה על מידע רגיש ומבטיחה עמידה בתקנות הגנה על נתונים גלובליות, מה שהופך את הפתרון לאבן יסוד של אמון ובטיחות.

השפעה על פרודוקטיביות וחוויית לקוח  

על ידי שילוב התכונות מבוססות AI האלו, Glassix מבטיחה שהפלטפורמה תהיה מותאמת באופן מיטבי לצרכי העסק, וגם תספק תגובה מיטבית לדרישות הלקוחות. התוצאה היא שיפור משמעותי בפרודוקטיביות ובחוויית לקוח מעולה שמאפשרת לארגונים להמשיך להוביל בשווקים תחרותיים.

חושבים שהגיע הזמן לשינוי?  

ראו בעצמכם כיצד Glassix יכולה להפוך את מוקדי השירות, התמיכה והמכירות שלכם למכונת עבודה משומנת! Glassix היא הרבה מעבר לעוד פלטפורמה. מדובר במהפכה בעולמות מוקדי השירות והמכירות, ואין זה פלא איפה שכיום המערכת מותקנת אצל למעלה מ-900 מוקדי שירות ומכירות של הארגונים המובילים בישראל. צרו אתנו קשר כדי לקבל הדגמה, ותתכוננו להיות מופתעים ממה שהמערכת יכולה לעשות עבור העסק שלכם!

לפרטים ולתיאום הדגמה:
אלירן רצון
eliranr@ariels3302

+972 50-555-9023

שתפו את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

קבל הדגמה ומחירים

דילוג לתוכן