יחידת הניוד copy
אריאל סהר

אריאל סהר

סמנכ"ל הדיגיטל בקונסיסט

קונסיסט יישמה בהתנדבות את מערכת התקשורת הרב-ערוצית GLASSIX והבוט AI ביחידת הניוד "הר ציון" של פיקוד העורף

אנו בקונסיסט גאים לקבל תעודת הוקרה מיחידת הניוד ״הר ציון״ של פיקוד העורף בגין ההטמעה של מערכת התקשורת הרב-ערוצית GLASSIX עם הבוט AI לטובת פעילות היחידה. הפתרון שיישמנו מאפשר את התפעול המיטבי של היחידה, הן בהיבט של צירוף אלפי מתנדבים בעלי רכבי שטח והן בהיבט של התפעול המבצעי השוטף של היחידה  והתקשורת בין מוקד השליטה לבין אלפי הפעילים.

יחידת הניוד הר ציון הוקמה עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל כדי לתגבר את היכולת של הצבא לשנע כוחות וציוד. ההתנדבות של הציבור הייתה מדהימה, ואלפי מתנדבים בעלי רכבי שטח הצטרפו ואפשרו להקים את היחידה ולהתחיל לפעול ולשנע כוחות וציוד מבצעי בהתאם לצרכים המבצעיים.

גלאסיקס והבוט מאפשרים לאנשים בעלי רכבי שטח להצטרף ליחידה באמצעות צ'אט בוט באתר האינטרנט של היחידה ובערוץ הוואטסאפ שלה. הפונים יכולים להגיש את כל הטפסים הנדרשים להצטרפות ביעילות  – העתק רישיונות, תעודות יושר ומסמכים רבים נוספים. בצד המבצעי, גלאסיקס מאפשרת תקשורת דיגיטלית יעילה, אמינה וומאובטחת בין מוקד היחידה לאלפי המתנדבים הפועלים בשטח. מטעמי ביטחון שדה אין אפשרות לספר על כל הפעילויות, אך חנן אבצוק, המרכז בהתנדבות את ההיבטים הטכנולוגים ביחידה, כולל את מערכת ה-CRM אוריגמי ואת מרכזיית ה-VOICE CENTER, מסר כי "GLASSIX, עם היישום של קונסיסט, אפשרו, בזמן אפס, לצרף אלפי מתנדבים בעלי רכבי שטח, וכן לנהל ביעילות את כל התפעול השוטף."

חנן הגיע למשרדי קונסיסט כדי להעניק את תעודת ההוקרה לחברי הצוות של קונסיסט, ומסר תודה ענקית בשם היחידה למנכ"ל קונסיסט, עופר שקד, למשה אטיה, סמנכ"ל חטיבת המוצרים, לאריאל סהר, סמנכ"ל הדיגיטל, לדוד רווח, אשר יישם את המערכת, ולכל חברי הצוות בקונסיסט מערכות "שהתגייסו ללא היסוס והקימו מערכת לתפארת באופן מיידי.".

אנחנו בקונסיסט שמחים מאוד לתרום את חלקנו למאמץ המלחמתי באמצעות המערכות הטכנולוגיות שלנו, ונמשיך להיות חלק מפרוייקטים התנדבותיים ולאומיים ככל שיידרש.

שתפו את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

קבל הדגמה ומחירים

דילוג לתוכן