blog template copy
אריאל סהר

אריאל סהר

סמנכ"ל הדיגיטל בקונסיסט

חברות PrimeLease ו"לובינסקי טרייד & ליס" מקבוצת לובינסקי השיקו את מערכת התקשורת הרב-ערוצית והבוט AI החכם גלאסיקס במוקדי השירות והמכירות

חברות PrimeLease ו"לובינסקי טרייד & ליס", מקבוצת לובינסקי, הטמיעו את מערכת התקשורת הרב-ערוצית גלאסיקס עם הבוט AI החכם – הפעם בשני מוקדים של שתי חברות נוספות בקבוצה. לפני מספר חודשים הושקה מערכת גלאסיקס במוקדי השירות והמכירה של לובינסקי, ובעקבות ההצלחה, הורחב השימוש במערכת למוקדי שירות ומכירות נוספים – הפעם בחברות PrimeLease, העוסקת בליסינג פרטי ותפעולי, ובלובינסקי טרייד, העוסקת במכירת רכבים.

מוקד השירות של PrimeLease פועל מסביב לשעון, וגלאסיקס מאפשרת כעת לנציגי החברה לספק שירות ללקוחות החברה מכל מקום – באופן יעיל ומקצועי, מסביב לשעון! הבוט AI של GLASSIX, המיושם בערוצי הוואטסאפ, בערוץ המסנג'ר/פייסבוק וכן בצ'אט באתר, מספק שירות, הכוונה ומידע מסביב לשעון באופן אוטומטי, ובעת הצורך מעביר את הפנייה לנציג אנושי באומניצ'אנל.

אנו בקונסיסט גאים על כך שקבוצת לובינסקי, המובילה את שוק הרכב בישראל כבר למעלה מ-80 שנה, בחרה בפתרון של גלאסיקס עם היישום של קונסיסט, ומודים לכל הצוות בקבוצה על האמון ושיתוף הפעולה.

אנו נעשה הכל כדי להמשיך לספק את הפתרונות הטכנולוגים המתקדמים והטובים ביותר ביחד עם שירות ותמיכה ברמת איכות חסרת פשרות. נמשיך בכך לאפשר לקבוצת לובינסקי לספק ללקוחותיה את השירות היעיל, המקצועי והאישי ביותר, כפי שהיא עשתה מאז הקמתה!

שתפו את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

קבל הדגמה ומחירים

דילוג לתוכן