כנס המלונאים copy
אריאל סהר

אריאל סהר

מנהל חטיבת הדיגיטל בקונסיסט

קונסיסט השתתפה בכנס איגוד המלונאים הישראלי והציגה את פתרונות הדיגיטל שלה בעולמות המלונאות

קונסיסט הוזמנה להשתתף בכנס איגוד המלונאים הישראל שהתקיים במסגרת כנס IMTM – הכנס השנתי והמרכזי של ענף התיירות הישראלי באקספו בתל-אביב.

במהלך הכנס הצגנו את סל הפתרונות הרחב שלנו לעולמות שירות הלקוחות והמכירות בתחומים של בתי מלון וארגוני תיירות – שירות לקוחות ומכירות באומניצ'אנל; ניהול ידע לייעול השירות והמכירות; מערכת SENDIX לשיווק בוואטסאפ; בוטים AI לאוטומציה של שירות ומכירות; מערכת לזימון ניהול תורים; מערכת טפסים וחתימות דיגיטליות ועוד. פתרונות אלו של קונסיסט מיושמים ברשתות בתי המלון המובילות בישראל.

הכנס כלל גם הרצאה של אריאל סהר, סמנכ"ל הדיגיטל בקונסיסט, אודות התועלות האדירות שארגוני תיירות בכלל ובתי מלון בפרט מפיקים מהיישום של פתרונות קונסיסט, כולל רשתות בתי המלון המובילים בישראל: ישרוטל, מלונות דן, מלונות אפריקה ישראל/VERT, מלונות פתאל, מלונות קנדה-ישראל, אורכידאה, בראון, ואחרים.

קונסיסט אף פיתחה קונקטור המאפשר התממשקות מלאה בין מערכת GLASSIX והבוט עם מערכת PRIORITY OPTIMA PMS -באופן המאפשר למקסם את יכולות הניהול של מגוון עצום של פעילויות ותהליכים בבתי מלון.

פתרון ה PMS המתקדם של פריוריטי ומערכת גלאסיקס מספקים ניהול מרכזי ואוטומציה של כלל תהליכי העבודה – החל משלב ההזמנות, דרך המלאי ועד לתקשורת מול הלקוחות. כך תוכלו לחסוך זמן ומשאבים יקרים אשר יאפשרו לכם להתמקד בדבר החשוב ביותר, חווית שירות יוצאת דופן לאורחים שלכם.

שתפו את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

קבל הדגמה ומחירים

דילוג לתוכן