Free TV
אריאל סהר

אריאל סהר

מנהל חטיבת הדיגיטל בקונסיסט

FreeTV בוחרת ב-GLASSIX, פלטפורמת תקשורת שירות הלקוחות באומניצ'אנל, ומערכת ניהול הידע WYZE, המיושמות ע"י קונסיסט

חברת FreeTV מציעה שירות חדשני ומתקדם של צפייה בלמעלה מ-50 ערוצי טלוויזיה במגוון רחב של מכשירים, כולל טלוויזיות חכמות, מחשבים, טאבלטים וטלפונים סלולריים. זוהי הצעה יוצאת דופן בשוק המקומי, המתחרה בהצלחה רבה מול ספקיות הטלוויזיה הרב ערוצית בישראל. כדי לתת מענה לביקוש הרב מצד הצרכנים ולהבטיח רמת שירות גבוהה בכל הערוצים, FreeTV ידעה שהיא זקוקה לפלטפורמת שירות לקוחות מתקדמת במיוחד, שתכסה את כל ערוצי התקשורת מול הלקוח. מנהלי החברה מספרים לנו שלאחר חיפוש מעמיק, הם בחרו בשילוב של מערכות GLASSIX ו- WYZE של חברת קונסיסט – בחירה שהוכיחה את עצמה במהלך חצי שנה של פעילות אינטנסיבית.

חשיבות הפתרון בעיני מנהלי FreeTV

"חיפשנו מערכת שתאפשר לנו לספק שירות איכותי, מהיר ויעיל בכל הערוצים", מסביר שלומי רובין ממטה שירות הלקוחות. "מכיוון שאנחנו חברה דיגיטלית במהות, רצינו פתרון הוליסטי לכל הפלטפורמות – וואטסאפ, אתר, מיילים וערוצי מדיה חברתית". "הפתרון GLASSIX ו-WYZE של קונסיסט סיפק לנו בדיוק את זה. הוא מאפשר לנו לתת מענה מהיר ואיכותי הן בערוצים הדיגיטליים והן מול פניות טלפוניות, תוך ניצול יעיל של המשאבים".

יתרונות בולטים של הפתרון הנבחר

הפלטפורמה החדשה מציעה ל-FreeTV שורה ארוכה של יתרונות משמעותיים:

  • יכולת להתמודד עם מאות אלפי פניות לקוחות בו-זמנית
  • מתן מענה בכל הערוצים הדיגיטליים ובטלפון
  • קיצור משמעותי של זמני המתנה
  • שיפור השירות וחוויית הלקוח
  • ניתוח הפניות וקבלת תובנות עסקיות יקרות ערך
  • יישום מהיר של המלצות בכל הערוצים
  • הכשרה מהירה של נציגים חדשים
  • חיסכון במשאבי כוח אדם
  • שילוב אוטומציה מתקדמת עם מענה אנושי.

ניהול ידע חכם באמצעות WYZE מאפשר ל-FreeTV להכשיר נציגים בזמן קצר ביותר ולספק ללקוחות מידע עדכני ומדוייק

בנוסף לגלאסיקס, החברה בחרה להטמיע גם את מערכת ניהול הידע החכמה WYZE, שגם היא מיושמת על-ידי קונסיסט. WYZE מספקת לנציגי השירות גישה מהירה למידע מקיף ומעודכן על שירותי ומוצרי החברה. הדבר מאפשר הכשרה מהירה של נציגים חדשים ומסירת מידע אמין ועדכני ללקוחות – תוך לחיצת כפתור!

שיתוף פעולה פורה עם קונסיסט

מנהלי FreeTV מברכים על העבודה המשותפת עם קונסיסט ואת הפתרון הכולל שסופק על ידם. לדבריהם, מדובר בשותף אמיתי ומקצועי עם רמה גבוהה של מחויבות ואחריות.

ניתן לסכם ולומר שהטמעת פלטפורמת הלקוחות GLASSIX ו-WYZE של קונסיסט מערכות היוותה צעד מכריע עבור FreeTV במתן מענה הולם לביקוש ההולך וגדל לשירות החדשני שלה. הפתרון של קונסיסט סייע לחברה להתמודד עם מאות אלפי פניות לקוחות תוך שמירה על רמת שירות גבוהה ביותר.

תודה לשלומי ולכל חברי הצוות ב-FreeTV על שיתוף הפעולה וסיפור הלקוח! קונסיסט גאה להיות חלק מהפעילות הנהדרת של החברה!

שתפו את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

קבל הדגמה ומחירים

דילוג לתוכן