תמונה לבלוג - קונסיסט הקימה מערכות תקשורת אומניצ'אנל במוקדים של ארגוני חירום, הצלה וסיוע copy
אריאל סהר

אריאל סהר

מנהל חטיבת הדיגיטל בקונסיסט

קונסיסט הקימה מאז פרוץ המלחמה יותר מ-10 מערכות תקשורת דיגיטלית עם GLASSIX והבוט AI במוקדים של ארגוני חירום, הצלה וסיוע אזרחי

קבוצת קונסיסט פועלת במהלך המלחמה לטובת המאמץ הלאומי, ובשבועות שחלפו מאז פרוץ המלחמה עבדו חברי וחברות צוות חטיבת פתרונות הדיגיטל שלנו מסביב לשעון והקימו מוקדים דיגיטלים רבים ומערכות דיגיטליות עבור ארגוני חירום, הצלה וסיוע אזרחי. פתרונות הדיגיטל שלנו מאפשרים להציל חיים ולהעניק סיוע למאות אלפי אזרחים. גם עובדי קונסיסט במשרדי הממשלה השונים, בגופי הביטחון וההצלה, ארגוני הבריאות וברשויות המקומיות, תורמים את חלקם ועובדים ללא הרף ברמה הלאומית.


סקרנו כאן מקצת מהפעילויות של קונסיסט במוקדים של ארגוני חירום, הצלה וסיוע, זאת בנוסף לפעילות השוטפת אצל מאות ארגונים, חברות איקומרס ובתי עסק מכל ענפי המשק. אנו שומעים שבחים על כך שהמערכות שלנו מאפשרות לארגונים השונים לפעול באופן רגיל, עם המשכיות עסקית מלאה, למרות שעובדים רבים גויסו בצו 8.

משה אטיה, סמנכ"ל חטיבת הדיגיטל והמוצרים בקונסיסט, מסר כי "אנו גאים שיש לנו את היכולת להשתמש ביכולות הדיגיטל האדירות שלנו כדי לסייע בהקמת מוקדי חירום קריטיים גם בשעת חירום. זוהי התרומה של קונסיסט למאמץ המלחמתי ואני חושב שכל עובד קונסיסט צריך לחוש גאווה גדולה על כך. אנחנו ממשיכים בכל הכח!"

GLASSIX והבוט במוקד של "רופאות הברזל"

לאור מצב החירום מאז פרוץ המלחמה, הקימו קהילת "חדר רופאות" בשיתוף עם "שיבא ביונד", קונסיסט מערכות ובוגרי 8200, מוקד רופאים ורופאות אשר עומד לרשות מבוטחי כל קופות החולים ללא כל תשלום. הייעוץ ניתן בצ'אט בוואטסאפ באמצעות מערכת גלאסיקס והבוט שלה ונועד למצבים רפואיים לא דחופים בתחומים שונים כולל רפואת ילדים, רפואת משפחה, רפואת נשים, רפואת שיניים ועוד

GLASSIX והבוט במטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים

מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים הוקם על ידי משפחות החטופים והנעדרים ממתקפת ה-7 באוקטובר כדי לפעול יחד להשבתם הביתה, בכל הערוצים. מערכת גלאסיקס והבוט מאפשרים לארגון לטפל באלפי פניות של אזרחים המעוניינים לתרום למאבק וכן לנהל את המידע הרב המגיע מהשטח הנוגע למאות החטופים והנעדרים.

גלאסיקס במוקד ארגון 'אחים לנשק'

מטה הארגון משתמש בגלאסיקס כדי להפעיל עשרות אלפי מתנדבים ולספק ציוד וסיוע בהיקף עצום לחיילי צה"ל ולאזרחים שנפגעו במלחמה.

גלאסיקס במוקד של עמותה המסייעת לקשישים

המערכת מספקת תקשורת יעילה בין מנהלי העמותה, פעילי השטח ואנשים הזקוקים לעזרה.

גלאסיקס במוקד של 'ארגון תורמי דם מתנדבים בישראל'

המערכת מאפשרת לארגון לספק מענה למאות אלפי האנשים אשר פונים לתרום דם הנדרש לצורך הטיפול בכמות העצומה של הפצועים.

שתפו את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

קבל הדגמה ומחירים

דילוג לתוכן