instagram direct
אריאל סהר

אריאל סהר

מנהל חטיבת הדיגיטל בקונסיסט

לראשונה בישראל: הודעות פרטיות ללקוחות בערוץ האינסטגרם (אינסטגרם דיירקט), מתוך מערכת התקשורת הרב-ערוצית גלאסיקס!

מעתה תוכלו לתקשר עם הלקוחות בהודעות אינסטגרם פרטיות – באמצעות מערכת התקשורת הרב-ערוצית גלאסיקס; החיבור מאפשר לכם לספק חווית שירות יעילה ואישית מתמיד, עם כל התכונות המתקדמות של גלאסיקס – באינסטגרם!

עם למעלה ממיליארד משתמשים פעילים, אינסטגרם היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הגדולות בעולם. בשנים האחרונות הפך הערוץ לפופולארי ביותר גם בכל הקשור למסחר אלקטרוני ולמתן שירות ומידע ללקוחות. למרות שנוטים לחשוב שזהו ערוץ המשרת בעיקר את האוכלוסיה הצעירה, הרי שכיום משתמשים בערוץ זה יותר ויותר אנשים מכל שכבות הגיל.

כעת, לראשונה בישראל, קונסיסט ומערכת התקשורת הרב-ערוצית גלאסיקס, מאפשרים למוקד השירות והמכירות שלך לנהל תקשורת בהודעות פרטיות עם משתמשי אינסטגרם, ישירות בתוך הערוץ. הדבר התאפשר לאחר שחברת אינסטגרם העולמית שחררה חיבור API  להודעות פרטיות באינסטגרם, ואנחנו בקונסיסט וגלאסיקס הוספנו את הערוץ הישיר למערכת.

באמצעות סל פתרונות הדיגיטל המקיף של קונסיסט, המשלב את גלאסיקס, אינסטגרם דיירקט  ובוט חכם, תוכל ליהנות מכל היכולות של גלאסיקס – בוטים, מולטימדיה, מסמכים, דוחות, BI , SLA, תיעוד ועוד – בערוץ האינסטגרם. החיבור יאפשר לך לשפר משמעותית את חווית השירות, לחזק את הקשר עם הלקוחות, וגם להקל על העומס המוטל על הנציגים האנושיים במוקד השירות.

להלן מספר רעיונות עסקיים לשימוש בגלאסיקס ואינסטגרם דיירקט:

קבל תובנות אודות קהל היעד שלך מתיעוד השיחות של גלאסיקס

מכיוון שכל האינטראקציות עם הלקוחות נשמרות על-ידי גלאסיקס, התיעוד מאפשר לך לעקוב אחר המסרים שהלקוחות שלך מעבירים לנציגי השירות, לזהות דפוסים שחוזרים על עצמם ולהתאים את המסרים השיווקים שלך לקהל היעד מבחינת שפה, סגנון, תחומי עניין ועוד. יכולות ה-BI  של גלאסיקס גם מאפשרות לך לבצע ניתוחים מעמיקים בנוגע לקטגוריות נפוצות, דרישות השוק ועוד.

ספק שירות אישי וישיר ללקוחות

משתמשי אינסטגרם מבטאים בפלטפורמה את מגוון הרגשות שלהם, ובכלל זה רגשות חיוביים אך גם שליליים. לקוח בלתי מרוצה עשוי לפרסם תמונה או צילום מסך עם כיתוב המספר על חוויה שלילית כלשהי. נציגי השירות יכולים להגיב לאותו פוסט, להזמין את הלקוח לפנות לארגון באמצעות אינסטגרם דיירקט, לנהל אתו דיאלוג ולפתור את הבעיה.

בחן מוצרים לפני השקה רחבת היקף שלהם

השתמש באינסטגרם דיירקט כדי לבצע מחקר מקדים לפני השקת מוצר או קמפיין חדש. ניתן, למשל, לבקש באמצעים שונים מלקוחות לפנות אליך לערוץ הישיר – ולקבל מהם פידבקים ורעיונות אודות המוצרים והשירותים שלך.

לסיכום:

  • אינסטגרם היא אחת מפלטפורמות הסושיאל הפופולאריות ביותר בימינו, ומשתמשים בה גם אנשים צעירים וגם אנשים מכל שכבות הגיל.
  • אינסטגרם דיירקט וגלאסיקס מהווים אמצעי מצויין לחיבור עם לקוחות ולהעמקה של קשרים ארוכי טווח אתם. בכוחם של קשרים אלו לסייע לארגון לשמר את הלקוחות, להפוך לקוחות מזדמנים ללקוחות נאמנים וגם להגדיל את היקף המכירות.
  • אינסטגרם דיירקט, המשולב בגלאסיקס, פותח בפניך אינספור אפשרויות שיווקיות ועסקיות, ואנחנו בקונסיסט נשמח לסייע לך למקסם את התועלת שניתן להפיק מערוץ זה!

לפרטים נוספים ולהדגמת הפתרון, אנא צרו קשר עם אריאל סהר, מנהל חטיבת הדיגיטל בקונסיסט:
ariels@consist.co.il או בטלפון: 077-8038820

שתפו את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

קבל הדגמה ומחירים

דילוג לתוכן