חידושים
אריאל סהר

אריאל סהר

מנהל חטיבת הדיגיטל בקונסיסט

GLASSIX מספקת שלוש תכונות מלהיבות שיטיסו את חווית הלקוחות שלכם למימד אחר!

בנוסף ליכולות האומניצ'אנל של GLASSIX, המאפשרות לעסק לקצר את זמני ההמתנה לנציג ולספק חווית שירות חדשנית ומתקדמת ללקוחות, ניתן לשלב בפתרון תכונות מלהיבות אשר בכוחן להגדיל את התפוקה והיעילות של מערכי השירות, המכירות והתמיכה של העסק. הנה כמה מהן:

מסכי צ'אט מתקדמים

מסכי הצ'אט המתקדמים והמזמינים של גלאסיקס מאפשרים לשפר את חווית הלקוח ולמקסם באופן משמעותי את אחוזי ההמרה. הממשק הידידותי מאפשר למבקר לבחור מבין מגוון אפשרויות פעולה, כגון – השארת פרטים, הפנייה לנציג, שליחת תמונות, פתיחת שיחת וידאו ישירה עם נציג ועוד.

 

בתוך הווידג'ט המותקן באתר החברה ניתן לשלב כפתורים המאפשרים ללקוח לבחור בערוץ הדיגיטלי המועדף עליו –  וואטסאפ, מסנג'ר, צ'אט באתר, SMS ומייל.

'בוט' מתקדם לעסק שלך!

ה'בוט' הופך תהליכי שירות, מכירות ותמיכה רבים לאוטומטים ויעילים מתמיד!

ה'בוט' של מערכת GLASSIX מנהל דיאלוג עם הלקוחות על-מנת לנתב את הפניות, לאסוף לידים ולבצע פתיחת קריאות שירות למגוון המחלקות עם תיוגים שונים. כמו כן מאפשר ה'בוט' ללקוחות להפעיל קישורים, לחייג למספרי טלפון בארגון, לבחור ולבדוק את זמינותם של מוצרים ולעקוב אחר סטאטוס הרכישות שביצעו – באופן מיידי ומבלי להמתין לנציג שירות!
ניתן לשייך את התסריטים לערוצי הצ'אט, WhatsApp ,SMS ומסנג'ר, ולהתאים את הצבעוניות של בועית הצ'אט לקו העיצובי של החברה!
את ה'בוט' ניתן לבנות בקלות בתוך ממשק גלאסיקס באמצעות המודול המתקדם אשר פותח על-ידי החברה.

שיחות וידאו ישירות ממערכת GLASSIX

כדי לאפשר לכם לספק שירות לקוחות ולבצע פגישות מכירה, ייעוץ ושירות פרונטאליות מרחוק (דבר שהפך לחיוני במיוחד עקב משבר הקורונה), ניתן לשלב ב-GLASSIX רכיב שיחות וידאו המאפשר לנציגים לשוחח בוידאו עם הלקוחות. שיחת הוידאו נפתחת על-ידי הלקוח בקליק על קישור, ללא צורך בהתקנת אפליקציה כלשהי!

 

עם GLASSIX, שיחת הוידאו נפתחת ישירות בתוך מסך המערכת – תכונה שהיא ייחודית לפתרון זה.

להדגמת סל הפתרונות ולקבלת הצעת מחיר, אנא פנו למנהל המוצר שעובד אתכם. אנו נשמח לאפיין, ביחד אתכם, את הצרכים השיווקיים והתפעוליים שלכם, ולגבש עבורכם פתרון מושלם! 

שתפו את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

קבל הדגמה ומחירים

דילוג לתוכן