whatsapp_sysaid_glassix2
אריאל סהר

אריאל סהר

מנהל חטיבת הדיגיטל בקונסיסט

פתרון אינטגרטיבי של GLASSIX עם וואטסאפ עסקי מאפשר לספק את השירות היעיל והמהיר ביותר – גם ללקוחות וגם לעובדי הארגון

לקוחות כיום, כמו גם עובדי הארגון, מצפים להיות מסוגלים ליצור קשר עם נציגי השירות, המכירות והתמיכה של הארגון באותה קלות שבה הם מתקשרים עם חברים ובני משפחה.

לכן הם מצפים ממך, כארגון, להיות נוכח בערוצים הדיגיטלים שהפכו להיות חלק מחיינו. זה נכון כאמור הן עבור הלקוחות והן עבור המשתמשים בארגון, אשר מקבלים שירות ותמיכה מהמחלקות השונות כגון IT, רכש ולוגיסטיקה, תחזוקה, משאבי אנוש ועוד.

בנוסף לכך, כדי להתייעל באופן מירבי בהיבט התפעולי, ארגונים זקוקים לכלי משולב אחד לניהול כל האינטראקציות בערוצים השונים, כולל צ'אט, וואטסאפ, פייסבוק, אינסטגרם, טלפון, דואר אלקטרוני ואחרים.

כדי לספק מענה מקיף לצורך ארגוני זה, קונסיסט מספקת כיום ONE-STOP-SOLUTION  המאפשר לארגון לנהל את כל התקשורת הארגונית, הפנים-ארגונית והחוץ-ארגונית, באמצעות פלטפורמה אחת המרכזת את כל האינטראקציות בכל הערוצים והמכשירים.

וואטסאפ עסקי בשילוב GLASSIX – לכל העובדים בארגון יש מספר וואטסאפ ביזנס אחד

הפתרון המשלב וואטסאפ עסקי עם מערכת GLASSIX מאפשר ניתוב מלא של פניות המתקבלות למספר הווטסאפ העסקי של הארגון – ישירות אל המחלקה, הנציג או העובד שהפונה מבקש להגיע אליו. כל שהלקוחות נדרשים לעשות זה לכתוב מיסרון וואטסאפ רגיל למספר של החברה, ו- GLASSIX מנתבת את הפנייה באמצעות דיאלוג עם הפונה. באמצעות יישום פתרון זה, מסוגל הארגון לנהל את כל ההתקשרויות עם הלקוחות, השותפים העסקיים והספקים באמצעות כלי יעיל ומרכזי אשר מתעד את כל ההתקשרויות, מייצר דוחות מפורטים אודות סוגי ההתקשרויות, משך זמן הטיפול, הנושאים שבגינן נוצרו הכי הרבה פניות ועוד.

לקוחות כיום משתמשים בוואטסאפ כל העת. לא הגיוני שגם אתכם הם יוכלו לתקשר בערוץ זה?

חיבור של וואטסאפ עסקי למערכת ה CRM  הארגוני מספק מכפיל כוח משמעותי

בהיבט של מחלקות השירות והמכירות, פתרון האומניצ'אנל והוואטסאפ העסקי של קונסיסט מאפשר ללקוחות הארגון להירשם לקבלת עדכונים מהארגון, כמו למשל הודעות על תיאום מועדי משלוח, קבלות על עסקאות שבוצעו, טיפול בקריאות שירות, משובי שביעות רצון ועוד. קונסיסט גם מספקת קונקטורים למערכות ה-CRM הארגוניות השונות, באופן המאפשר תיעוד מלא ואוטומטי של כל ההתקשרויות וכן יצירת קשר עם הלקוחות ישר מתוך הכרטיס שלהם במערכת, באמצעות שיחות וידאו וכן בהתקשרות במגוון הערוצים הדיגיטלים – הכתובים והקוליים.

בנוסף ניתן לשלב גם כלים אחרים מסל פתרונות התקשורת הדיגיטלית של קונסיסט, כולל צ'אט בוט חכם, בקול ובטקסט, שיחות וידאו ללא צורך בהתקנת תוסף חיצוני, שיחות IP, טפסים דיגיטלים למילוי והחתמת הלקוח מהסמארטפון ועוד.

קונטקור של גלאסיקס מאפשר לעובדים לפתוח קריאות שירות פנים-ארגוניות בוואטסאפ ובערוצים הדיגיטלים

גם בהיבט של מחלקות ה-IT ושל ניהול השירות בכלל מחלקות הארגון, סל הפתרונות המקיף של קונסיסט מאפשר לעובדי הארגון לפתוח קריאות שירות באמצעות קונקטור של וואטסאפ עסקי וערוצים דיגיטלים נוספים למערכת ניהול הקריאות הארגונית (כמו למשל למערכת ניהול הקריאות SysAid, המיושמת גם היא על-ידי קונסיסט) . כך, במקום שהמשתמשים בארגון יצטרכו לשלוח מייל למחלקת התמיכה, הם יכולים לפתוח קריאות באותה קלות בה הם יוצרים קשר ומתכתבים עם חברים.

לסיכום:

קונסיסט כיום מספקת סל מקיף ביותר של פתרונות דיגיטלים חכמים המאפשרים לארגונים להתייעל, לספק ללקוחות ולעובדי הארגון את חווית השירות המיידית והטובה ביותר, לחסוך בהוצאות וכן להגדיל את היקף המכירות.

לקבלת ייעוץ וליווי בתהליך יישום פתרונות תקשורת דיגיטלית בארגון: לחצו כאן והשאירו פרטים

שתפו את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

קבל הדגמה ומחירים

דילוג לתוכן