CONSIST VIDEO: פתרון תקשורת וידאו לעסקים

קבל הדגמה ומחירים

פתרון אחוד לשילוב שיחות וידאו בארגון

פתרון שיחות וידאו לחווית לקוח מיטבית

שיחות וידאו מספקות אינטראקציות אישיות פנים-מול-פנים הנדרשות יותר ויותר בתהליכי מכירות, שירות לקוחות, התייעצויות, לימוד מרחוק, ניהול תהליכים ארגוניים, ראיונות עבודה, אימות נתונים ועוד. שיחות וידאו מייעלות את האינטראקציה ומגבירות את שיעורי ההמרה של קמפיינים פרסומיים ואת שביעות רצון הלקוחות, העובדים והשותפים העסקיים.

לתאם, ליזום וליצור שיחות וידאו, בלי צורך בהתקנת יישום! פתרון שיחות הוידאו של קונסיסט מאפשר למנהלי הארגון, לעובדיו ולנציגי השירות, המכירות והתמיכה, לתאם וליזום בקלות וביעילות שיחות וידאו עם הצד השני, בלחיצת כפתור, גם מתוך כרטיס הלקוח במערכת ה-CRM הארגונית. 

הייחודיות בפתרון של קונסיסט טמונה בכך ששיחות הוידאו יכולות להתבצע מבלי שהצד שמקבל את השיחה יצטרך להוריד אפליקציה כלשהי כדי להצטרף לשיחה או לפגישת הוידאו המקוונת. בניגוד לפתרונות אחרים, המאלצים את מקבל השיחה להוריד אפליקציה, פתרון הוידאו של קונסיסט מאפשר ליצור שיחת וידאו באופן ישיר ומהיר באמצעות קישור רגיל בהודעת וואטסאפ, צ'אט או מיסרון, ללא הורדות של יישומים או תוספים, ובכל סוגי המכשירים המודרנים – סמארטפונים, טאבלטים ומחשבים. 

פגישות וידאו, שיתוף מסך ושידור ישיר: פגישות וידאו אחד על אחד, צ'אט בקבוצה או שידורים בקנה מידה רחב-היקף, ללא צורך בהתקנת פלאגין או יישום כלשהו. 

הקלט ביעילות כל הפגישות: הפתרון של קונסיסט מאפשר לארגון להקליט בקלות וביעילות ולתעד את כל שיחות הוידאו, בלחיצת כפתור.  

ערכה שלמה של כלי פיתוח: הפתרון מספק לארגון יכולת פיתוח עצמאית של לוחות מחוונים, כלי בדיקה ואבחון, עם ליווי של צוות הפיתוח של קונסיסט.

תמונת מצב מלאה של כל השיחות: קבל דוחות וסיכומים של כל הפגישות והשיחות שבוצעו, וכן גישה מיידית למדדי השיחות המספקים תמונת מצב מלאה של איכות השיחות, תקלות ושביעות רצון המשתמשים.

אבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר: הפתרון מספק רמת הצפנה גבוהה במיוחד ותאימות לתקן GDPR, וכן מגוון רחב מאוד של אפשרויות אבטחה, בקרת חומת אש, בידוד אזורי, אישור הסמכת תאימות ועוד.

צוות המיישמים של קונסיסט – לשירותך! קונסיסט מעסיקה צוות מיומן של מיישמים ומפתחים המספק לך תמיכה מלאה לאורך כל שלבי יישום המערכת, וכן תמיכה שוטפת באמצעות מוקד התמיכה- HELP DESK, של החברה.ן מגוון רחב מאוד של אפשרויות אבטחה, בקרת חומת אש, בידוד אזורי, אישור הסמכת תאימות ועוד.

ניתן להגדיר בקלות סבב עם מספר משתתפים או אדם יחיד ולבחור אם להפיץ באופן מקביל או באופן טורי האחד אחרי השני על-פי הסדר הרצוי

מפיץ המסמך יכול לעקוב אחרי כל המסמכים הנמצאים בתהליכי חתימה ואישורים, לבדוק מי מתעכב ולשלוח התראות כדי לזרז את התהליך.

דילוג לתוכן